کد خبر : 1614170 | 06 خرداد 1398 ساعت 17:13 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

غایبان پرتعداد النصر در بازی با ذوب آهن

النصر عربستان برای دیدار روز چهارشنبه این تیم مقابل ذوب‌آهن به بازیکنان تأثیرگذارش مرخصی داده است.

غایبان پرتعداد النصر در بازی با ذوب آهن

 به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از گروه یک که قرار بود همزمان با دیگر بازی های این مرحله، بین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و النصرعربستان برگزار شود به دلایل امنیتی و درعین شگفتی در کربلا برگزار نشد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری این دیدار در شهر دوحه قطر و در ورزشگاه حمد کبیر در روز چهارشنبه موافقت کند.


این در حالی است که هر دو تیم صعودشان را به مرحله حذفی مسجل کرده اند و این بازی صرفاً برای تعیین صدرنشین این گروه برگزار خواهد شد.


به همین خاطر کاروان تیم فوتبال النصر قهرمان این فصل عربستان قرار است فردا ریاض را به مقصد دوحه ترک کند. آن‌ها در شرایطی پا به این دیدار خواهند گذاشت که تعدادی از بازیکنان سرشناس خود را در این سفر به همراه ندارد. براد جونز سنگربان استرالیایی، هافبک ایتالیایی این تیم مارکو دیبالا و همچنین مهاجم اهل مراکش این تیم عبدالرزاق حمدالله با گرفتن مرخصی النصر را در این دیدار همراهی نخواهند کرد.


علاوه بر این سه بازیکن خارجی و تأثیرگذار النصر عوض خمیس و عبدالعزیز الجبرین هم در دیدار روز چهارشنبه در برابر ذوب‌آهن حضور نخواهند داشت.


البته این در شرایطی است که تیم اول این گروه باید به مصاف الاتحاد عربستان برود و تیم دوم گروه به دیدار الوحده امارات خواهد رفت و مسلماً برای هر دو تیم رویارویی با تیم الوحده منطقی‌تر به نظر می‌رسد. ضمن اینکه با توجه به مشکلاتی که تیم‌های ایرانی برای دیدار مقابل تیم‌های عربستانی دارند درصورتی‌ که ذوب‌آهن بتواند حتی یک تساوی هم بگیرد باید دو دیدار خارج از خانه را برگزار کند که این امر شاید از این جنبه هم به نفع این تیم نباشد.

 

دیدگاه‌ها