کد خبر : 1613591 | 03 خرداد 1398 ساعت 14:30 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از جلسه بی نتیجه با پرز

باورنکردنی، راموس در اندیشه جدایی از رئال!

رسانه های اسپانیایی ادعا کردند سرخیو راموس از حضور در رئال خسته شده و به فکر جدایی است. او این مساله را به اطلاع باشگاه هم رسانده است.

باورنکردنی، راموس در اندیشه جدایی از رئال!

به گزارش "ورزش سه"، 4 سال پیش بود که سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد، با سران رئال اختلافات عمیقی پیدا کرد و تا آستانه پیوستن به منچستریونایتد هم پیش رفت؛ اما در نهایت با افزایش دستمزد او به سالانه 10 میلیون یورو موافقت شد و کاپیتان ترجیح داد قید جدایی را بزند.

به نظر می رسد که او پس از 4 سال، یک بار دیگر شرایط جدایی از رئال را تحت بررسی دارد.

 

 

1408121

 

 

 شب گذشته "خوانفه سانز"، خبرنگار ال چیرینگیتو ادعای عجیبی را در مورد راموس مطرح کرد. اینکه او از حضور در رئال به دلایلی خسته شده و به جدایی فکر می کند. برخی نظرات و ژست ها در درون باشگاه باعث شده اند تا کاپیتان از ادامه حضور در رئال دلزده شود و یک بار دیگر جدایی را در برنامه هایش قرار دهد.

طبق این ادعا، راموس جاه طلبی و میل به کسب جام های بیشتر را از دست نداده اما معتقد است که در یک باشگاه دیگر، شرایط برای وی بهتر از رئال خواهد بود.

 

 

1402771

 

 

مشخص نیست که دلخوری راموس از سران باشگاه است یا از تعدادی از هم تیمی هایش؛ اما او در رئال به یک بن بست ذهنی رسیده و این نمی تواند خبر خوبی برای هواداران باشد.

انتشار این خبر اما فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال را شگفت زده نکرد؛ چرا که طبق ادعای مارکا، او دو هفته پیش از این موضوع مطلع شده بود. این دو 15 روز پیش در خانه کاپیتان رئال و در حضور پدر و برادر(ایجنت) راموس با یکدیگر جلسه ای داشتند؛ جلسه ای که در نهایت بی نتیجه ماند ولی رئیس رئال از تردیدهای راموس برای ادامه حضورش در باشگاه مطلع شد.

دو طرف در روزهای اخیر نیز گفت و گو ها را ادامه داده اند و اکنون باید دید که راموس از رئال جدا می شود یا اینکه فوتبالش را در مادرید به اتمام خواهد رساند. قرارداد او تا سال 2021 اعتبار دارد و بند فسخش نیز 800 میلیون یورو است. گفته می شود او از چین، یوونتوس و چند تیم انگلیسی پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.

 

 

1408164

 

 

راموس هفته های پایانی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی می تواند اسپانیا را در مقدماتی یورو 2020 همراهی کند.

 

 

دیدگاه‌ها