کد خبر : 1613247 | 01 خرداد 1398 ساعت 13:45 | 775 بازدید | 0 دیدگاه

سکوت چلسی درباره غرامت آنتونیو کونته

چلسی از اظهارنظر درباره این شایعه که به آنتونیو کونته، سرمربی سابق این باشگاه 11 میلیون دلار غرامت پرداخت کرده خودداری کرد.

سکوت چلسی درباره غرامت آنتونیو کونته

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار شایعاتی درباره اینکه باشگاه چلسی به آنتونیو کونته، سرمربی سابق این باشگاه که علیه چلسی به دادگاه شکایت کرده و خواستار پرداخت غرامت شده بود، 11 میلیون دلار غرامت پرداخت کرده، چلسی از اظهارنظر درباره این خبر خودداری می‌کند.

 

1354279

 

کونته با شکایت به دادگاه خواسته بود تا دستمزد یک سال باقیمانده تا پایان قراردادش از سوی چلسی به او پرداخت شود ولی چلسی هم علیه کونته شکایت کرده و مدعی شده بود کونته شخصاً و به دلیل رفتارهایی که در سال آخر قراردادش با چلسی انجام داده باعث فسخ اتوماتیک این قرارداد شده است.

 

کونته بعد از آنکه جام قهرمانی جام حذفی انگلیس را برای چلسی بدست آورد، درحالیکه پیش از آن هم یک بار با چلسی قهرمان لیگ برتر شده بود، این تیم را ترک کرد. با ترک باشگاه توسط کونته، هموطن او مائوریتزیو ساری سکان هدایت آبی‌های لندن را به عهده گرفت.

 

روزنامه تایمز مدعی شد کونته موفق شده رای موافق دادگاه را بدست آورده و در نتیجه مبلغ درخواستی‌اش یعنی 11 میلیون دلار را از چلسی دریافت کرده است. سایت گل آخرین بار خبر داده بود که در ماه مارس، در سازمان لیگ برتر یک کمیته سه‌نفره تشکیل شده تا مشکلات بین باشگاه چلسی و آنتونیو کونته را حل و فصل کند.

 

دیدگاه‌ها