کد خبر : 1612477 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 08:19 | 593 بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: افتخار سرمربیگری تیم امید را نداشتم

سرمربی پدیده می‌گوید برای حضور در تیم ملی امید با فدراسیون فوتبال توافق کرده، اما در مشهد مانده است.

گل‌محمدی: افتخار سرمربیگری تیم امید را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر اظهار کرد: بازیکنان ما امسال انصافا خیلی خوب ظاهر شدند و با اعتماد به نفس بالا کارمان را شروع کردیم؛ مشکلات زیادی در نیم‌فصل اول داشتیم ولی به مرور زمان همه آنها را شکست دادیم.

 

او ادامه داد: مشکلات زیادی داشتیم ولی با ورود حمیداوی، بسیاری از مشکلات برطرف شد و با اتحاد و همدلی خوب، به ویژه از سوی هوادارانی که به استادیوم آمدند، خیلی حمایت کردند و اسمشان را پرشورهای جدید گذاشتم، حس خیلی خوبی به تیم تزریق شد و با انرژی مثبت زیادی کارمان را دنبال کردیم.

 

سرمربی پدیده اضافه کرد: هرچه داریم از حضور گرم هواداران بود؛ ضمن اینکه حضور حمیداوی در راس باشگاه موجب شد تا شکل تیم ما بهتر شود؛ با این وجود همچنان یک سری مشکلات سخت افزاری داریم.

 

گل‌محمدی یادآور شد: از آذرماه خیلی سر تمرینات اذیت شدیم؛ کیفیت پایین زمین تمرین موجب شد تا در عملکرد ما در مسابقات تاثیر بگذارد؛ با این وجود تیم را خیلی خوب به انتهای فصل رساندیم و فعلا توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم؛ البته باید منتظر اتفاقات فینال جام حذفی باشیم.

 

او با بیان اینکه صحبت‌های زیادی راجع به حمایت از تیم شده است، عنوان کرد: حس خوبی در شهر مشهد به وجود آمده و همدلی خوبی بین مسوولان شهری و استانی به وجود آمده و همه متحد شدند تا از تیم حمایت کنند؛ مدیران حمایت خیلی خوبی در این مدت از تیم داشتند و همه آنها بلااستثنا می‌خواستند تیم سهمیه آسیایی بگیرد؛ برای نخستین بار یک تیم از شرق کشور به آسیا رفت که افتخار بزرگی برای شهر بود؛ تمام تصمیمات بر این است تا امکانات تمرینی، استادیوم و سخت افزاری آماده باشد تا بتوانیم در آسیا آبروداری کنیم و نماینده خوبی برای ایران باشیم.

 

سرمربی پدیده درباره بحث حضورش در تیم ملی امید گفت: وقتی بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر به تهران آمدم، نشستی از طرف فدراسیون فوتبال با آقایان تاج و ساکت هماهنگ شد؛ از ایشان تشکر می‌کنم که به من و به ویژه یک مربی ایرانی اعتماد کردند؛ موجب افتخار ما مربیان است که در تیم ملی کار کنیم و من هم از این پیشنهاد خوشحال شدم؛ حتی توافق کلی انجام شد ولی بعد از اینکه اعلام شد به‌عنوان یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری هستم، جوی در مشهد به وجود آمد و کمپین‌هایی به راه افتاد که این مسئله شدت پیدا کرد و در نهایت تصمیم بر این شد تا به نظر هواداران احترام گذاشته شود.

 

گل‌محمدی تاکید کرد: مشهدی‌های عزیز حمایت خیلی خوبی داشتند؛ من هم با مسؤولان باشگاه صحبت کردم تا به‌عنوان سرمربی پدیده کارم را ادامه دهم و این افتخار نصیبم نشد به‌عنوان سرمربی در تیم ملی امید کار کنم؛ ان‌شاالله بتوانم در سال‌های آینده جواب محبت فدراسیون را بدهم.

دیدگاه‌ها