کد خبر : 1622944 | 19 تیر 1398 ساعت 14:35 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار جدی فرزند مارادونا به خامس رودریگز

در روزهایی که شایعات انتقال خامس به ناپولی بیش از همیشه به گوش می رسد، فرزند مارادونا به ستاره کلمبیایی هشدار داد.

هشدار جدی فرزند مارادونا به خامس رودریگز

به گزارش "ورزش سه"، خامس پس از تمام شدن انتقال قرضی دو ساله اش از بایرن به رئال برگشته ولی با بی اعتمادی زیدان حالا در فهرست فروش کهکشانی ها قرار گرفته است. اتلتیکو و ناپولی خواهان خامس هستند ولی رئال تمایل دارد ستاره کلمبیایی را به ناپولی واگذار کند. مدیر ورزشی ناپولی هم روز گذشته در مادرید حضور داشت ولی هنوز توافقی حاصل نشده است.

 

 

1418382

 

 

مارادونا جونیور، پسر مارادونا که از هواداران دو آتشه ناپولی است، در مورد انتقال قریب الوقوع خامس به خبرنگاران گفت:« من همیشه زیر عکس های خامس در اینستاگرام برایش می نویسم که به ناپولی بیاید و او هم اخیرا یکی از کامنت های من را لایک کرده است. برای من پیوستن خامس به ناپولی یک رویاست. فوتبالیستی با کیفیت او و پای چپ فوق العاده اش می تواند کیفیت هر تیمی را بالاتر ببرد. مردم ناپولی از پیوستن خامس استقبال خواهند کرد و با آغوش باز او را می پذیرند. خامس می تواند ناپولی را به تیمی بهتر و قدرتمندتر تبدیل کند و تا جایی که می دانم، روند مذاکرات مثبت پیش رفته است.»

 

 

1418436

 

 

جونیور ادامه داد:« با این وجود به خامس هشدار می دهم که پیراهن شماره 10 پدرم در ناپولی دست نخورده باقی خواهد ماند. این یک دارایی شخصی برای خانواده ماست. پیراهن شماره 10 ناپولی همیشه برای پدرم خواهد ماند. زمانی شایعه شده بود شماره 10 را به اینسینیه و ایگواین خواهند داد ولی اینجا مثل NBA است. وقتی یک اسطوره خداحافظی می کند، شماره اش نیز بازنشسته خواهد شد.»

 

 

1418435

 

دیدگاه‌ها