کد خبر : 1622730 | 18 تیر 1398 ساعت 16:02 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود علنی شدن جنگ نیمار و پی اس جی

اصرار رئیس بارسا؛ گفتم که نیمار را نمی خواهیم

جوزپ ماریا بارتومئو بار دیگر تاکید کرد که این باشگاه علاقه ای به جذب نیمار ندارد.

اصرار رئیس بارسا؛ گفتم که نیمار را نمی خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو(رئیس بارسا) که امروز در مراسم معارفه نتو(گلر برزیلی جدید بارسا) شرکت کرده بود، با سوالات مختلف خبرنگاران در مورد نیمار مواجه شد. او جمعه شب در مراسم معارفه فرانکی دی یونگ نیز در مورد این قضیه صحبت کرده بود اما روز گذشته و پس از علنی شدن اختلاف بین نیمار و پاری سن ژرمن، بارتومئو بار دیگر با سوالاتی در مورد ستاره برزیلی روبرو شد.

 

 

1418246

 

 

نیمار قرار بود روز گذشته در تمرینات پی اس جی حضور یابد ولی در برزیل ماند و این خشم سران باشگاه پاریسی را موجب شد. آنها طی بیانیه ای اعلام کردند که نیمار را به خاطر غیبت جریمه خواهند کرد و ساعتی بعد پدر نیمار گفت که پی اس جی از غیبت نیمار مطلع بود و این غیبت موجه است.

در ساعات پایانی روز گذشته نیز لئوناردو(مدیر ورزشی پی اس جی) ضمن تایید تماس های باشگاه بارسلونا گفت که نیمار را با یک پیشنهاد خوب خواهند فروخت ولی هنوز چنین پیشنهادی به دست شان نرسیده است.

بارتومئو در مراسم معارفه دی یونگ در مورد نیمار گفته بود که هیچ تماسی با پی اس جی نداشته اند و اساسا قضیه نیمار منتفی است چرا که پاریسی ها قصد فروش او را ندارند که این اظهارات با حرف های شب گذشته لئوناردو در تضاد است.

 

 

1414733

 

 

بارتومئو امروز و در پاسخ به سوالات پیرامون نیمار گفت:« هیچ چیز تغییر نکرده است. جذب نیمار هنوز هم در دستور کار ما قرار ندارد.»

 

با وجود انکار بارتومئو؛ اما باید گفت که بارسا قطعا طی هفته های آتی برای جذب نیمار اقدام خواهد کرد. مذاکراتی که بسیار دشوار خواهد بود و هزینه بسیار گزافی نیز خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها