کد خبر : 1615338 | 12 خرداد 1398 ساعت 16:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرنولد: بیش از هر تیمی شایسته قهرمانی بودیم

قرمزهای آنفیلد پس از 14 سال بار دیگر قهرمان اروپا شدند و این عنوان را با شایستگی کسب کردند.

آرنولد: بیش از هر تیمی شایسته قهرمانی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در لیگ برتر و باوجود کسب 97 امتیاز، نتوانست قهرمان شود و با یک امتیاز اختلاف، پشت سر منچسترسیتی ماند اما در لیگ قهرمانان توانست با شکست 2-0 تاتنهام و برای ششمین بار، قهرمان شود.

در این قهرمانی شاید یورگن کلوپ به عنوان سرمربی، نقش اصلی را داشت ولی نمی توان به سادگی از کنار تیم خوب و یکدست لیورپول و بازیکنان جوانش همچون ترنت الکساندر آرنولد گذشت.

ستاره محصول آکادمی باشگاه در بازی برگشت نیمه نهایی مقابل بارسا، آن کرنر معروف را ارسال کرد تا اوریگی با زدن گل چهارم، سند صعود لیورپول به فینال را امضا کند.

 

 

1410323

 

 

آرنولد در پایان بازی فینال به خبرنگاران گفت:« به سختی می توانم احساساتم را بیان کنم. پس از فصلی که پشت سر گذاشتیم، باید بگویم که بیش از هر تیمی شایسته قهرمانی بودیم. کار بسیار خاصی انجام دادیم و در فینال هم تیم برتر میدان بودیم.

شاید فینال جذابی نبود ولی چند سال بعد، کسی به یاد نمی آورد که فینال، خسته کننده بوده، همه لیورپول را به عنوان قهرمان به یاد خواهند آورد.»

 

آرنولد در پایان گفت:« من فقط یک لیورپولی ساده هستم که از کودکی رویای فتح لیگ قهرمانان با تیم محبوبم را داشتم و حالا این رویا به حقیقت تبدیل شده است.»

 

دیدگاه‌ها