کد خبر : 1619165 | 01 تیر 1398 ساعت 09:59 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب جاسوسی برزیل از پرو با پهپاد

درحالیکه تیم ملی برزیل به جاسوسی از تیمهای دیگر با پهپاد متهم شده، تیته، سرمربی سلسائو این اتهام را رد کرد و گفت به هیچ وجه حاضر به انجام چنین کاری نیست.

تکذیب جاسوسی برزیل از پرو با پهپاد

به گزارش "ورزش سه"، تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، گزارش‌های منتشر شده درباره اینکه برزیلی‌ها در آستانه‌ دیدار امروزشان مقابل پرو در آخرین بازی گروه A رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا برای جاسوسی از تیم ملی پرو از پهپاد استفاده کرده‌اند را قویاً رد کرد.

 

1414358

 

روزنامه پرویی لیبرو مدعی شده بود برزیل برای جاسوسی از اردوی تیم ملی پرو در دو روز گذشته از پهپاد استفاده کرده است. تیته که تیمش در بازی قبلی توسط ونزوئلا متوقف شده است مصرانه می‌گوید او با چنین اقداماتی از اساس ناآشنا است و امکان ندارد برای پیروزی در یک مسابقه دست به چنین کارهایی بزند.

 

تیته در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرو به خبرنگاران گفت:" من به شرافتم قسم می‌خورم که چنین چیزی صحت ندارد. همینطور که گفتم شرافتم را در میان می‌گذارم. اگر لازم باشد کسی برای پیروزی دست به چنین کاری بزند من اهلش نیستم، کلاهم را سرم می‌گذارم و به خانه‌ام برمی‌گردم".

 

در آستانه بازی آخر گروه A رقابتها برزیل و پرو در این گروه هر کدام چهار امتیاز دارند و ونزوئلا به عنوان تیم سوم جدول، دو امتیاز دارد. بولیوی نیز با صفر امتیاز در رتبه چهارم ایستاده است.

 

دیدگاه‌ها