کد خبر : 1609800 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 20:34 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: فرصت شاد کردن هواداران را داریم

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس می‌گوید آن ها همچنان فرصت خوشحال کردن هوادارانشان را دارند.

بیرانوند: فرصت شاد کردن هواداران را داریم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در میکسدزون پس از بازی گفت:  واقعا شرمنده هواداران و مردم ایران شدیم. امروز بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه ۴-۵ دقیقه مانده بود که بازی تمام شود، حتی مساوی می‌توانست به ما کمک کند برای دور بعد اما حیف شد. موقعیت های خوبی داشتیم اما تبدیل به گل نشد. روی غافل گیری گل خوردیم و متاسفانه جبرانش هم سخت بود. تیم پاختاکور تیم خوبی است و در طول بازی هم بچه های ما را خیلی اذیت کردند و آسیا امسال برای ما تمام شد. هواداران می‌دانند که میتوانیم آن ها را خوشحال کنیم هم قهرمانی لیگ و هم قهرمانی جام حذفی.

 

گلر سرخ ها افزود: ببینید ما تمام بازی ها برای برد به زمین می‌رویم. فینالیست دور قبل همه بازی ها برای برد به زمین می‌رود، چه داخل و چه خارج از خانه، این حرفی است که آقای برانکو به ما می‌زند. ما اگر صعود هم کرده بودیم برای برد به زمین می‌رفتیم. فکر میکنم همان تمرکزی که روی برد داشتیم باعث شد گل بخوریم.

بیرانوند درباره اشتباهات داوری هم عنوان کرد: دیروز هم اقای برانکو گفت که این اشتباهات عمدی نیستند و به هر حال ما بازی رفت و بازی السد را هم روی آفساید گل خوردیم، یک پنالتی هم برای ما نگرفتند، آن طور که کارشناسان گفتند یک پنالتی روی سیدجلال و یکی روی ترابی اعلام نشد. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم با پیروزی در این بازی و برد مقابل السد صعود کنیم. متاسفانه آسیا را از دست دادیم و حالا باید برویم برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا تمرکزتان از این به بعد روی لیگ و حذفی خواهد بود گفت: صددرصد همین است، ما البته نمی‌خواهیم جلوی هوادارانمان بازی با السد را ببازیم و اصلا ما تیممان چه صعود کند و چه نکند بازی السد را هم برای برد با انگیزه بالا میرویم. اما تمرکزمان روی لیگ و حذفی است و امیدواریم فصل بعد با قدرت دوباره در آسیا شرکت کنیم.

 

دیدگاه‌ها