کد خبر : 1613522 | 03 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

متهم شدن رئیس PSG به اختلاس در فرانسه

رویترز گزارش داد در فرانسه تحقیقات رسمی از ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن، به اتهام اختلاس آغاز شده است.

متهم شدن رئیس PSG به اختلاس در فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش خبرگزاری رویترز، دادستانی مالی فرانسه تحقیقات رسمی از ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن به اتهام اختلاس را آغاز کرده است. دادستانی در حال تحقیقات درباره پرداختی 3.5 میلیون دلاری است که در سال 2011 توسط شرکت قطری اوریکس در جریان روند درخواست میزبانی رقابتهای جهانی دو و میدانی 2017 انجام شده است. شرکت اوریکس یک شرکت بازاریابی ورزشی است که توسط پاپا ماساتا دیاک، پسر رئیس سابق رئیس فدراسیون جهانی دو و میدانی، لامین دیاک، اداره می‌شود.

 

1399958

 

به ادعای دادستانی مالی فرانسه، الخلیفی پرداخت این مبلغ را تایید کرده است. بر اساس احضاریه‌ای که قاضی تحقیقات برای وکلای الخلیفی ارسال کرده این اتهامات به صورت رسمی به او ابلاغ شده است. ولی وکلای او هر گونه ارتباط آقای الخلیفی با شرکت اوریکس را در آن دوران رد کرده‌اند.

 

رویترز به نقل از چند منبع ادعا کرد که آقای الخلیفی و یکی از افراد نزدیک به او در ماه مارس هم در جریان این تحقیقات به عنوان اشخاص مطلع تحت بازپرسی قرار گرفته‌اند.

 

قطر در نهایت در تلاش خود برای میزبانی رقابتهای جهانی دو و میدانی 2017 ناکام ماند و میزبانی رقابتها به لندن رسید. اما قطری‌ها موفق شدند امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی 2019 را بدست بیاورند که در ماه اکتبر سال جاری در این کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس برگزار خواهد شد.

 

  

دیدگاه‌ها