کد خبر : 1612015 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 23:46 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک برد دیگر برای بچه های سرجیو

سایپا صفر - نفت 3؛ آبادان عالی تمام کرد

در روزی که علی دایی روی نیمکت سایپا حضور نداشت صنعت نفت در تهران شکست سنگینی را به نارنجی ها تحمیل کرد.

سایپا صفر - نفت 3؛ آبادان عالی تمام کرد

 

به گزارش"ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که در هفته های پایانی لیگ برتر تازه توانسته بود از مساوی های تکراری خلاص شده و با برد آشنا شود ، با برد سایپا فصل را خوب به پایان رساند. صنعت نفت در حالی در این بازی سایپا را با سه گل مغلوب کرد که ابراهیم صادقی کاپیتان سابق و مربی جوان این تیم اولین تجربه مربیگری اش را پشت سر می گذاشت. سایپا بدون علی دایی فصل را در رتبه هفتم به پایان رساند و صنعت نفت با این برد با ارزش توانست به رتبه نهم رسیده و تک رقمی شود.

 

هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم شهداء شهرقدس  تماشاگر: پانصد نفر
پنجشنبه 26 اردیبهشت 98 – ساعت 21:30  
سایپا تهران 0 – صنعت نفت آبادان 3
گل‌ها: طالب ریکانی (58- پنالتی)، سیدفاخر تهامی (82)، عقیل کعبی (2+90)
داور: یاسر همرنگ
کمک داوران: فرزاد بهرامی و بهزاد پناهی

 


اخطار:
رضا اسدی 79 و آرمان رمضانی 55 از سایپا

عقیل کعبی 42 از صنعت نفت

 

سایپا تهران:

حامد فلاح‌زاده، روزبه شاه علی دوست، طاها شریعتی، ساموئل سارفو، ابوالفضل جلالی، مهرداد کفشگری (حسین نخودکار - 67)، رضا اسدی (محمد یاسینی 81)، امیر حسین حسین زاده، آرش رضاوند، رضا جعفری و آرمان رمضانی (محمدرضا سلیمانی -58)


سرمربی: ابراهیم صادقی

 

 

صنعت نفت آبادان:

محمد دریس، فردین عابدینی، وفا هخامنش، عقیل کعبی، جعفر سلمانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی (محمدرضا غبیشاوی - 64)، طالب ریکانی (احمد شریعت زاده - 89)، وینیسیوس فرانکو، میلاد جهانی (فاخر تهامی - 79)، و جاناتان بالوتلی


سرمربی: پائولو سرجیو

 

 

 

خلاصه بازی:


بعد از سپری کردن پنج بازی بدون باخت، گرفتن امتیاز در آخرین بازی فصل می‌توانست حسن ختامی رضایت بخش برای نفت آبادان باشد که در این بازی سه بازیکن محرومش را در اختیار نداشت. سایپایی‌ها هم که در بازی قبلی برابر استقلال خوزستان پیروز شده بودند، در صورت مغلوب کردن دیگر تیم خوزستانی شانس رسیدن به رده ششم جدول را هم داشتند.

در 45 دقیقه نخست بازی سایپا و صنعت نفت علیرغم تلاش بازیکنان دوتیم توپی از خطوط دروازه‌ها عبور نکرد و علاوه بر موقعیت‌های گلزنی که در این نیمه خراب شدند، تیم سایپا در دقیقه 34 یک ضربه پنالتی را توسط آرمان رمضانی از دست داد و طرفین با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

طلایی پوشان نفت در ابتدای نیمه دوم موفق به گشودن دروازه سایپا شدند و طالب ریکانی در دقیقه 58 تیمش را پیش انداخت. شاگردان پائولو سرجیو به همین یک گل بسنده نکردند، در دقیقه 82 با ضربه سیدفاخر تهامی دومین گل و در دقیقه92 توسط عقیل کعبی سومین گل را هم وارد دروازه میزبان تهرانی کردند تا در ادامه نتایج خوب هفته‌های اخیرشان صاحب یک پیروزی باارزش در خارج از خانه شوند.

 

 

 

شرح گل‌ها:


0-1 (صنعت نفت): داور میدان یک ضربه پنالتی به سود صنعت نفت آبادان اعلام کرد و طالب ریکانی هافبک باتجربه زردپوشان این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا شادی را به اردوی تیمش بیاورد.

0-2 (صنعت نفت): سید فاخر تهامی مهاجم جوان و آبادانی تیم صنعت نفت دومین گل را درون دروازه سایپا جای داد تا پیروزی تیمش را قطعی کند.

0-3 (صنعت نفت): عقیل کعبی مدافع پیش تاخته نفت آبادان پیروزی شیرین تیمش را کامل کرد و در دومین دقیقه از وقت اضافی سومین گل را به تور دروازه نارنجی پوشان دوخت.

 

دیدگاه‌ها