کد خبر : 1612317 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:52 | 609 بازدید | 0 دیدگاه

کینه ناظر از برنامه تلویزیونی

ماجرای عصبانیت بی‌سابقه منصوریان لب خط چه بود؟

دلیل عصبانیت بی سابقه سرمربی ذوب‌آهن در بازی با نفت مسجدسلیمان را باید به برنامه تلویزیونی که چند ماه قبل اجرا شد ربط دهیم. جدال لفظی و تلفنی منصوریان و سلیمانی به خاطر اشتباهات داوری که بسیار داغ پیگیری شد.

ماجرای عصبانیت بی‌سابقه منصوریان لب خط چه بود؟

به گزارش "ورزش سه" دقایق پایانی بازی نفت و ذوب‌آهن یک تصویر دیده نشده به جا گذاشت. عصبانیت شدید علیرضا منصوریان که در نهایت باعث شد او با داور چهارم و ناظر بازی درگیری شدید لفظی پیدا کند و چه بسا اگر دخالت اطرافیان و هم‌چنین فیروز کریمی نبود کار به جاهای باریک تری کشیده می‌شد. این اتفاق در حالی رخ داد که چند دقیقه قبل از آن وحید محمدزاده با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شده بود و همه این حوادث در کمتر از سه دقیقه رخ داد تا سرمربی ذوب هم راهی سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی شود.

 

با این حال زمانی که علت این اتفاقات را بعد مسابقه از علیرضا منصوریان پرسیدیم او در جواب گفت: من نمی‌دانم ساز و کار انتخاب ناظر داوری در فدراسیون چگونه است. اگر ایشان ناظر هستند پس  چرا در برنامه تلویزیونی حضور پیدا می‌کنند. آقای سلیمانی می‌خواستند آن برنامه‌ای که بنده پشت خط آمدم و مقداری درگیری لفظی پیش آمد را تلافی کنند. از همان دقیقه یک بازی به دلایل مختلف داور را تحت فشار قرار می‌داد تا من را اخراج کند. فدراسیون باید به این مسئله ورود کند و نگذارد چنین اتفاقی در لیگ بعدی رخ دهد.

 

وی در ادامه گفت: در آن صحنه من از دست بازیکنم به خاطر اخراجی که شد عصبانی بودم و با محمدزاده تند صحبت کردم که چرا این کار را انجام داده است. همان لحظه ایشان رفت به داور گفت که منصوریان هم فحش داده و باید او را اخراج کنید و آقای سیدعلی هم این کار را انجام داد. من اصلا فحش ندادم و فقط با صدای بلند بازیکنم را تنبیه کردم که نمی‌دانستم به مذاق آقای سلیمانی خوش نمی‌آید. هر چند که ایشان از همان ابتدا هم به دنبال بهانه بود و می‌خواست از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

 

منصوریان که از این اتفاق بسیار عصبانی به نظر می‌رسید در ادامه نیز گفت: وقتی با آقا فیروز کریمی صحبت می‌کردم ایشان گفتند ناظر بازی در چند صحنه فحاشی کرده است و شما کاملا بی گناه هستید. در آن صحنه هم دیدید که آقا فیروز آمد و من را آرام کرد. من که حواسم به تیمم و این بازی دشوار بود و چیزی نشنیدم اما اگر حقیقت داشته باشد از کمیته اخلاق و انضباطی عاجزانه درخواست می‌کنم که به این مسئله ورود پیدا کنند و از رواج آن جلوگیری کنند.

 

سرمربی ذوب‌آهن در مورد لیگ هجدهم و حضور در رتبه ششم جدول در پایان مسابقات گفت: زمانی که به اصفهان آمدم این تیم در رتبه چهاردهم جدول حضور داشت و شرایط خوبی را از لحاظ روحی و روانی تجربه نمی‌کرد. من اول از همه سعی کردم که روحیه جنگندگی را به تیم تزریق کنم تا آن چند بازی آخر را به سلامت عبور کرده و به تعطیلات نیم فصل برویم. خدا را شکر بازیکنان همت کردند و بدنسازی خوبی به هنگام تعطیلات انجام دادیم و همین باعث شد در آسیا با گذر از دو مرحله سخت و دشوار پلی آف به یکی از گروه‌های سنگین مسابقات پا بگذاریم. از همان اول می‌خواستیم که نماینده خوبی برای پرچم و فوتبال ایران باشیم که لطف و عنایت خدا شامل حال ما شد توانستیم به عنوان تنها نماینده راهی مرحله بعد شده و پرچمدار باشیم. در لیگ هم که از همان ابتدا این پنج تیم مدعی فاصله زیادی با باقی تیم‌ها ایجاد کرده بودند به همین دلیل هدف گذاری ما کسب رتبه ششم جدول بود و با سختکوشی و کار فراوان آن را به دست آوردیم. حالا به دنبال این هستیم بعد از بازی سرنوشت ساز با النصر جلسه‌ای با سعید آذری برگزار کنیم و برنامه‌های فصل آینده را جلو ببریم تا به امید خدا نماینده خوبی برای مردم اصفهان در لیگ برتر باشیم و از اعتبار این باشگاه دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها