کد خبر : 1561591 | 24 مهر 1397 ساعت 19:29 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

با ستاره‌های گمنام بولیوی آشنا شوید

حریف شاگردان کی روش تیمی است که خود را برای حضوری قدرتمندانه در کوپا آمریکای سال بعد آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی موقت آنها سزار فاریاس است. سرمربی 45 ساله ای که در 4 بازی قبلی یک برد داشته، یک باخت و دو تساوی. این سرمربی ونزوئلایی پوست اندازی ملموسی را در تیمش انجام داده و نیروی جوان را به روی کار آورده است. آنها در تیم خود تنها سه بازیکن بالای 28 سال دارند و از طرفی 11 بازیکن این تیم 23 و زیر 23 سال سن دارند.


بولیوی در این 4 مسابقه با هدایت فاریاس اکثرا با ترکیب 4-1-4-1 به میدان آمده است. البته در برابر میانمار آنها با آرایش 4-4-2 روانه میدان شدند و فاریاس به سیستم مورد علاقه اش روی آورد.

 

1345502


بولیوی در ترکیب خو چند بازیکن تاثیرگذار دارد که می توانند خطرساز شوند و کار را برای ایران سخت کنند. در خط دفاعی دنی بخارانو عوض تیم پرطرفدار اورینتو هست که با 21 بازی ملی جزو نفرات اصلی به حساب می آید. او به همراه برادرش مدتی است که در تیم ملی بولیوی عضویت دارند.در قلب خط دفاعی هم لوئیز هکین 20 ساله جزو استعدادهای شگرف به حساب می آید. این بازیکن هم عضو تیم اورینتو هست و در بازی با میانمار هم یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند.


در خط میانی رودی کاردوزو با 28 بازی ملی و 5 گل زده و 28 سال از تیم استرانگست دیگر بازیکن خوب به حساب می آید. او زیر نظر فاریاس در استرانگست بازی می کند. دیگر بازیکن با کیفیت میانه میدان بولیوی خهاسمانی کامپوس 30 ساله است. اگر به توانایی این بازیکن شک دارید کافی است ایستگاهی نرم و استادانه اش به عربستان را تماشا کنید. این بازیکن مقابل ایران پنجاهمین بازی ملی اش را انجام می دهد و مانند دیگر هافبک تاثیرگذار تیم از باشگاه استرانگست به تیم ملی دعوت شده است.

 

1345500


در خط حمله اما دو ستاره اصلی تیم قرار گرفته اند. یکی گیلبرت آلوارز 26 ساله هست که در تیم الحاضم عربستان توپ می زند و در 13 بازی ملی سه گل زده است. او پیش از این در تیم ویلسترمن بولیوی در 85 بازی 36 گل به ثمر رساند. نفر بعدی هم که به نوعی ستاره اصلی سبزها به حساب می آید مارسلو مورنو است. مسن ترین بازیکن تیم با 31 سال سن که با شماره 9 در نوک پیکان خوش می درخشد. او که با استعدادترین بولیویایی چند سال اخیر فوتبال هم بود علی رغم الان که در دسته دوم چین و برای تیم ووهان زال توپ می زند اما پیش از این برای تیمهای شاختار دونتسک، وردربرمن، ویگان و چند باشگاه برزیلی بازی کرده است. مورنو در تیم کنونی خود نیز آمار قبال توجهی داشته و در 34 بازی 25 گل وارد دروازه حریفان کرده است. او در بازی قبل مقابل میانمار یک گل زد و یک پاس گل داد و پیش از آن هم در برابر عربستان یک گل به ثمر رسانده بود.

 

1345501

دیدگاه‌ها