کد خبر : 1613406 | 02 خرداد 1398 ساعت 12:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره چلسی:

اگر فینال لیگ اروپا بی‌هیجان شود تقصیر یوفا است

پدرو، ستاره چلسی می‌گوید اینکه عده زیادی از هواداران آرسنال و چلسی نمی‌توانند برای تماشای فینال لیگ اروپا به باکو سفر کنند مشکل بزرگی است که یوفا مقصر آن است.

اگر فینال لیگ اروپا بی‌هیجان شود تقصیر یوفا است

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ اروپا در حالی در شهر باکوی آذربایجان برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود تنها حدود 6هزار نفر از هواداران دو فینالیست انگلیسی، آرسنال و چلسی، برای تماشای این دیدار به آذربایجان سفر کنند، یعنی حدود 10 درصد ظرفیت کل ورزشگاه محل برگزاری بازی فینال.

 

بهای بالای بلیط و هزینه بالای سفر به آذربایجان باعث شده بخش عمده‌ای از هواداران دو باشگاه قید تماشای از نزدیک فینال را بزنند. انتظار می‌رود تنها نیمی از بلیط‌های اختصاص داده شده به هواداران دو تیم از سوی یوفا، توسط آنها مورد استفاده قرار گیرد.

 

1385993

 

آرسنال و چلسی از پرطرفدارترین تیمهای انگلیسی به حساب می‌آیند و پدرو، ستاره چلسی می‌گوید نگران است عدم حضور تعداد زیادی از هواداران این دو تیم باعث شود فینال باکو که می‌توانست به یک مسابقه بی‌نظیر تبدیل شود در جوی بی‌هیجان برگزار شود و مسئولیت چنین اتفاقی به عهده یوفا خواهد بود.

 

پدرو در این باره گفت:" این برای ما مایه تاسف است چون نمی‌توانیم حمایت هواداران‌مان را حس کنیم. خیلی بهتر بود اگر هواداران بیشتری می‌توانستند فینال را از نزدیک تماشا کنند".

 

ستاره چلسی در ادامه گفت:" این مشکل یوفا است چون به نظرم بازی آرسنال و چلسی در فینال لیگ اروپا یک بازی عالی از کار درخواهد آمد که حیف است به این دلیل خراب شود".

 

 

دیدگاه‌ها