کد خبر : 1612026 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 00:05 | 793 بازدید | 0 دیدگاه

نساجی2-0 پیکان؛ گودبای پارتی با یک دسته گل

نساجی بازی حساس آخرش در لیگ برتر را با وجود تمام چالش ها و مشکلاتی که وجود داشت با پیروزی پشت سرگذاشت هرچند این به معنای جدایی کادر فنی این تیم بود.

نساجی2-0 پیکان؛ گودبای پارتی با یک دسته گل

به گزارش"ورزش سه" هنوز نیم ساعت به آغاز بازی تیم های نساجی و پیکان مانده بود و هنوز کسی نمی دانست مجید جلالی روی نیمکت این خواهد نشست یا نه. این بازی برای جلالی البته یک بازی حیثیتی هم بود چرا که برابر پیکانی بازی می کرد که در نیم فصل از آن جدا  شده بود و حالا باید برابر تیمی بازی می کرد که دو فصل و نیم با آن کار کرده بود. در آن سو حسین فرکی که در هفته های اخیر نتایج خوبی با پیکان گرفته بود تیمش را با دو تغییر به زمین فرستاده بود. با این حال نساجی از دل این تمام دشواری ها توانست برنده و با کسب سه امتیاز بیرون بیاید تا آخرین بازی جلالی در وطنی با شادی هواداراها همراه باشد.
در روزی که علی دایی روی نیمکت سایپا حضور نداشت صنعت نفت در تهران شکست سنگینی را به نارنجی ها تحمیل کرد.

 

هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم شهید وطنی قائمشهر
پنجشنبه 26 اردیبهشت 98 – ساعت 21:30
نساجی 2-0-پیکان


گل‌ها: مجتبی ممشلی(12)، سجاد آشوری(91)


داور: سید رضا مهدوی داور
کمک داوران: حمیدرضا کنعانی علیرضا طاهرخانی
کمک داوران  خط دروازه: حسین زیاری کیوان علیمحمدی
داور چهارم: محمد رضا مدیر روستا

 

 

نساجی:
حامد لک، لاشا توتادزه، حامد شیری، مجتبی ممشلی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، محمد میری(دقیقه ۸۶؛ امید سینگ)، سجاد آشوری، رحمان جعفری(علی اصغر عاشوری 60) ، محمد مهدی نظری(دقیقه ۶۷؛ محمد عباس زاده) و احسان قهاری
سرمربی: مجید جلالی

 

پیکان:

وحید شیخ‌ویسی، سید مهران موسوی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، مهدی مومنی، فراز امامعلی  و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: حسین فرکی

 

خلاصه بازی:


در روزی که به نظر می رسید نساجی به خاطر مشکلات درون باشگاهی نتواند مقابل پیکان عملکرد خوبی داشته باشد شاگردان جلالی در همان دقایق اول بازی گل را زدند و با یک بازی هجومی حریفشان را تحت تاثیر قرار دادند. گل دقیقه 91 سجاد عاشوری نیز در ورزشگاه وطنی جشن یک سال دیگر حضور در لیگ برتر با طعم سه امتیاز به راه انداخت. نساجی در حالی فصل را در رتبه دهم به پایان برد که توانست 4 امتیاز نسبت به نیم فصل اول امتیاز بیشتری کسب کند.  پیکان اما با این باخت در رتبه یازدهم ماند و نتوانست فصل را تک رقمی به پایان برساند.

 

دیدگاه‌ها