کد خبر : 1609591 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 22:20 | 90.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال ۱- برایتون ۱

خطای پنالتی جهانبخش با پنالتی جبران شد!

وینگر ایرانی برایتون در شب تساوی تیمش برابر آرسنال مرتکب خطای پنالتی شد.

خطای پنالتی جهانبخش با پنالتی جبران شد!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برخلاف بازی اخیرش در ترکیب و سمت راست خط حمله داشت، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه امارات لندن مهمان تیم رده پنجمی آرسنال بود.

 

هنوز هشت دقیقه از بازی نگذشته بود که پاس ناچو مونرئال با ضربه سر، در سمت چپ زمین به اوبامیانگ رسید که او نیز دوباره به مونرئال پاس داد، اما در زمان ورود مدافع چپ توپچی‌ها به محوطه جریمه برایتون، علیرضا جهانبخش برخوردی با او داشت که این صحنه از دید داور مسابقه پنالتی تشخیص داده شد.

 

پنالتی اعلام شده به سود آرسنال را اوبامیانگ تبدیل به گل کرد و این تیم در نیمه اول به برتری یک بر صفر مقابل یاران جهانبخش دست یافت.

 

1403589

 

جهانبخش که هفته قبل در فهرست بازی برایتون نبود و امشب مجددا در بازگشت به لیست، در ترکیب تیمش برابر آرسنال قرار گرفته و با یک خطای پنالتی نتوانسته بود نمایش چندان خوبی داشته باشد، از ابتدای نیمه دوم جای خود را به آنتونی کنوکارت داد و فرصت ادامه بازی برابر آرسنال را پیدا نکرد.

 

در دقیقه ۶۰ سالومون مارچ نفوذ سریعی از جناح چپ محوطه جریمه آرسنال انجام داد که ژاکا مرتکب خطای پنالتی روی او شد و این فرصت را گلن مورای با شوت به سمت راست تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

یاران جهانبخش با وجود نتایج ضعیف در هفت هفته اخیر لیگ برتر انگلیس که پنج شکست و دو تساوی داشتند، اما بقای‌شان در این رقابت‌ها قطعی شده بود، در مسابقه امشب هم به تساوی یک بر یک برابر آرسنال رسیدند تا ۳۶ امتیازی شده و همچنان در رده هفدهم جدول بمانند.

 

آرسنال هم با توقف مقابل برایتون ۶۷ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت، اما اختلاف سه امتیازی آنها با تاتنهام و ۸ گل زده کمتر نسبت به این تیم، موجب شده تا عملا شانس صعود مستقیم به فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند؛ البته توپچی‌ها برای کسب سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان باید در فصل ۲۰۱۹ لیگ اروپا فینالیست و قهرمان شوند تا به این مهم برسند؛ ضمن اینکه قهرمانی چلسی در لیگ اروپا نیز این اتفاق رابرای آنها رقم می‌زند.

دیدگاه‌ها