کد خبر : 1624080 | 24 تیر 1398 ساعت 17:50 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژسوس: انتقادات از من بی‌رحمانه بود

گابریل ژسوس ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه منچسترسیتی، از انتقاداتی که پس از جام جهانی به او وارد شد با تلخی یاد کرد.

ژسوس: انتقادات از من بی‌رحمانه بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل هفته گذشته توانست با برتری 3-1 بر پرو عنوان قهرمانی کوپا آمه ریکا را به دست بیاورد و برای نهمین بار جام را بالای سر ببرد. بدون شک نقش گابریل ژسوس در کسب این عنوان غیر قابل انکار بود.

 ژسوس که با سیتی نیز فصل درخشانی پشت سر گذاشته بود، می‌گوید تحمل انتقاداتی که به او و چند هم‌تیمی دیگرش پس از حذف سلسائو در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه شد، سخت بوده است.

 

 

1416944

 

 

مهاجم منچسترسیتی در گفت‌وگو با سایت «UOL» برزیل گفت:« به عنوان یک هوادار البته که دوست ندارم مهاجم نوک تیم در گلزنی ناکام باشد. من در جام جهانی خوب کار نکردم و این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی بیفتد. ما از جام جهانی حذف شدیم اما فکر می‌کنم اگر در بازی اول یا پنجم گلزنی می‌کردم، دید هواداران نسبت به عملکرد من در آن جام  می‌توانست تغییر کند.

باید اعتراف کنم که حالا انتقادهای شدیدی درباره خودم نمی‌بینم، چون هنگام جام جهانی، شدت انتقادات، بی رحمانه و وحشتناک بود. برخی مردم وقتی بازیکنی یک یا دو بازی خوب بازی می‌کند او را ستاره خطاب می‌کنند، در مقابل وقتی بازیکنی یک یا دو بازی بد عمل می‌کند، می‌گویند چرا فوتبال بازی می‌کنی؟

گاهی اوقات به نظر می‌رسد مردم نمی‌خواهند تکامل شخصی و حرفه‌ای بازیکن را ببینند.»

دیدگاه‌ها