کد خبر : 1534281 | 06 تیر 1397 ساعت 21:58 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی ترکیب سوئیس و کاستاریکا

نفرات منتخب ولادیمیر پتکوویچ و اسکار رامیرس در بازی امشب سوئیس و کاستاریکا معرفی شدند.

معرفی ترکیب سوئیس و کاستاریکا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات دور سوم گروه E جام جهانی تیم ملی سوئیس ۴ امتیازی که برای قطعی کردن صعودش به مرحله یک هشتم نهایی تنها به یک امتیاز نیاز دارد، از ساعت ۲۲:۳۰  امشب در استادیوم نیژنی نووگورود به قضاوت کلمنت تورپین از فرانسه مقابل کاستاریکا حذف شده قرار می‌گیرد.

یان سومر، فابین شار، مانوئل آکانجی، استفان لیششتاینر، ریکاردو رودریگس، والون بهرامی، گرانیت ژاکا، ژردان شقیری، بریل امبولو، بلریم ژمایلی و ماریو گاورانوویچ نفرات آغاز کننده بازی برای سوئیس در دیدار امشب با کاستاریکا هستند.

نیمکت‌نشینی استیون زوبر و هریس سفروویچ و حضور امبولو و گارانوویچ دو جابه‌جایی در ترکیب سوئیس در مقایسه با دیدار اخیرشان مقابل صربستان است.

 

کیلور ناواس، جان کارلو گونسالس، جانی آکوستا، کندال واستون، کریستین گامبوا، بریان اوبیدو، سلسو بورخس، داوید گوژمان، دنیل کولیندرس، برایان روئیس و جوئل کمپل هم بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی کاستاریکا را برابر سوئیس تشکیل داده‌اند.

 

کاستاریکا هم مثل سوئیس تغییراتی در ترکیب خود نسبت به بازی اخیرش داشته که به همین منظور اسکار دوارته، جان ونگاس و مارکو اورینیا نیمکت‌نشین شدند و جای آنها کندال واستون، دنیل کولیندرس و جوئل کمپل بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها