کد خبر : 1610682 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 01:02 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاه‌علی‌دوست: می‌خواهیم صادقی به خواسته‌اش برسد

کاپیتان سایپا معتقد است هم‌بازی سابق او و سرمربی جدید نارنجی پوشان می‌تواند به موفقیت برسد.

شاه‌علی‌دوست: می‌خواهیم صادقی به خواسته‌اش برسد

به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه‌علی‌دوست با بیان اینکه شرایط خوبی در سایپا وجود دارد، اظهار کرد: جوی در تیم حاکم است که همه برای آقای صادقی احترام قائل هستند؛ همه تیم منسجم هستند تا در دو هفته پایانی نتیجه بگیریم؛ جای شکرش باقی است که بازیکنان از نظر انگیزشی در شرایط مطلوبی قرار دارند و آماده بازی با استقلال خوزستان هستند.

 

او به شکست اخیرشان برابر پدیده اشاره کرد و افزود: متاسفانه روی یک اشتباه ساده گل خوردیم و به پدیده باختیم، اما واقعا آقای صادقی جو خوبی در تیم درست کرده و بازیکنان آماده هستند؛ فکر می‌کنم آقای صادقی در دو بازی باقی مانده علاوه بر کسب نتیجه، به فکر محک زدن بیشتر تیم و بازیکنان است.

 

کاپیتان سایپا با بیان اینکه بازی سختی مقابل استقلال خوزستان خواهیم داشت، گفت: فردا برابر حریف خوبی بازی می‌کنیم؛ قطعا اگر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان کم نمی‌شد، آنها جزو سقوط کننده‌ها نبودند چون تیم پُرتلاشی هستند و در همه بازی‌ها سعی کردند امتیاز بگیرند ولی ما هم باید با تمام توان وارد زمین شویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

شاه‌علی‌دوست یادآور شد: تمام تمرکز آقای صادقی روی دو بازی آینده است، اما به هر حال ایشان می‌خواهند از دل این دو مسابقه نتایج و تصمیماتی برای فصل بعد بگیرد؛ در حال حاضر هدف ما روی دو دیدار پیش رو است تا موفق شویم.

 

او با اشاره به حضور ابراهیم صادقی روی نیمکت سایپا گفت: به هر حال آقای صادقی سالیان سال در سایپا بازی کرده است؛ از همان زمان که با یکدیگر هم‌بازی بودیم، حس مدیریت ایشان را در زمین حس می‌کردم و امیدوار هستم در مسیر جدیدی که قدم گذاشتند، موفق شوند؛ می‌دانم شخصیت بالا و خاصی دارند و مطمئنا می‌توانند به درجات بالای مربیگری برسند؛ ما هم باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و کمک کنیم تا آقای صادقی به خواسته‌اش برسد.

 

کاپیتان سایپا درباره غایبان زیادی که برابر استقلال خوزستان دارند، عنوان کرد: آقای صادقی بخاطر وضعیت مصدومیت چند بازیکن تصمیم گرفتند به چند نفر استراحت دهند؛ با این حال ما بازیکنان که آماده هستیم، باید تلاش کنیم تا در این بازی نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها