کد خبر : 1607645 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 13:51 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تمدید قرارداد حکیم شاکر

رقیب ذوبی‌ها همچنان با سرمربی موفق

مسئولان تیم الزورا عراق پس از توافق نهایی، همچنان حکیم شاکر را روی نیمکت خود نگه داشتند.

 رقیب ذوبی‌ها همچنان با سرمربی موفق

به گزارش "ورزش سه"، پس از سال ها که تیم های ایرانی با الزورا عراق در جام باشگاه های آسیا همگروه می شدند در ماه های اخیر باز هم از این تیم زیاد می شنویم. تیمی که در گروه اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیم ذوب آهن ایران همگروه شده است.


مسئولان تیم الزورا که در یکی دو فصل اخیر توانستند با حکیم شاکر به نتایج خوبی در لیگ عراق دست پیدا کنند در روزهای اخیر به دنبال ایجاد شرایطی برای تمدید قرارداد با این مربی بودند تا در نهایت امروز موفق شدند قرارداد حکیم شاکر را تمدید کنند تا وی همچنان به هدایت این تیم بپردازد.


عبدالرحمن رشید، عضو هیات مدیره باشگاه الزورا در این باره گفت: ما به این کادرفنی اعتقاد کامل داریم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا پایان فصل 2019-2020 قرارداد سرمربی و دستیارانش را تمدید کنیم تا با آنها به نتایج خوبی در جام های مختلف دست پیدا کنیم.


حکیم شاکر از جمله مربیان با سابقه فوتبال عراق محسوب می شود که پیش از این نیز روی نیمکت تیم های امید این کشور، تیم ملی عراق، الشرطه، الجیش و ... نشسته است.


الزورا عراق نیز پس از پایان چهار دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا با کسب چهار امتیاز پس از تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان در رده سوم جدول رده بندی گروه اول قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها