کد خبر : 1614033 | 05 خرداد 1398 ساعت 19:06 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش برای رساندن بیرانوند به سپاهان

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت تمرینات اختصاصی را دنبال می کند و امیدوار است به جدال حساس این هفته برابر سپاهان برسد.

آخرین تلاش برای رساندن بیرانوند به سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند که در دیدار برابر السد قطر دچار مصدومیت شده بود و دقایق پایانی را به این شکل دنبال کرده بود، طی روزهای اخیر تمرینات اختصاصی را دنبال کرده است.


کادرپزشکی پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به این دروازه بان اجازه تمرینات سنگین و گروهی را نداده است و برنامه ویژه‌ای برای او ترتیب داده اند.


با این حال برانکو ایوانکوویچ امیدوار است گلر ملی پوش خود را برای این جدال حساس و سرنوشت ساز مهیا کند و بتواند او را در اختیار داشته باشد. بیرانوند طی فصل جاری و خصوصا در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت و باید دید کادرپزشکی و این بازیکن قادر به دستیابی به آمادگی مطلوب برای حضور در این جدال خواهد بود یا خیر.


مساله دیگر البته به رای کمیته اخلاق و انضباطی مربوط است و این دروازه بان که با حکم محرومیت تعلیقی و 50 میلیون جریمه مواجه شده است، باید ابتدا مبلغ جریمه خود را نیز پرداخت کند. هرچند طی ساعات اخیر باشگاه پرسپولیس در تلاش بوده با اعتراض نسبت به حکم صادره، آن را کاهش دهد.

دیدگاه‌ها