کد خبر : 1613080 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 16:25 | 805 بازدید | 0 دیدگاه

آبشک: نخواستند که نکونام در نساجی بماند

قرارداد ما را دستکاری و خیانت بزرگی به ما کردند!

هافبک تیم نساجی مازندران می‌گوید که مدیر سابق این باشگاه قرارداد بازیکنان را در مقطعی از فصل دستکاری و به این واسطه خیانت بزرگی را به آن‌ها کرده است.

قرارداد ما را دستکاری و خیانت بزرگی به ما کردند!

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران که اولین فصل حضور خود در سطح اول فوتبال ایران را بعد از 24 سال تجربه می‌کرد، در نهایت لیگ هجدهم را با حضور در رتبه دهم به پایان رساند تا چشم انتظار فصل آینده باشند. محمد آبشک هافبک اهل گیلان این تیم که در ابتدای فصل توسط جواد نکونام به این تیم آمد، درباره فصلی که همراه با سرخ‌های مازنی پشت سر گذاشت گفت: نساجی یکی از تیم‌های خوب لیگ بود و جای این را داشت که نتایج و رتبه بهتری کسب کند. منتها اشتباهات داوری و یک سری از حواشی و ‌هم‌چنین زمانی که تعطیلات نیم فصل را از دست دادیم ما را از همه چیز عقب انداخت و ضربه بدی وارد کرد. نساجی اگر دو امتیاز بیشتر داشت الان در رده هفتم جدول بود اما با این حال رتبه دهم برای ما خوب محسوب می‌شود. تیم‌هایی که سال اول حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند دوست دارند تیم سهمیه را حفظ کنند ما هم وقتی به این نتیجه رسیدیم به دنبال ارتقا و کسب رتبه‌های بهتر بودیم که به آن رسیدیم.


وی از برخی حواشی سخن به میان آورد که باعث روند نزولی نساجی شده است. حال در خصوص این سخن خود توضیحاتی ارائه کرد و گفت: کل فوتبال ایران می‌دانند که چه اتفاقاتی برای نساجی رخ داد. تعویض سرمربی و آن زمانی که در نیم فصل به علت خروج آقای نکونام از دست دادیم آرامش فکری را از بازیکنان گرفت. زمان آقا جواد معلوم بود که تیم خوبی داریم و می‌توانستیم نتایج خیلی خوبی به دست آوریم اما نخواستند که این اتفاق رخ دهد. بعد هم که آقای جلالی آمدند و خیلی فرصت کم بود. اصلا نتوانستند آن تفکر خود را به تیم القا کنند و خیلی طول کشید تا بازیکنان را بشناسند و بخواهند از آن‌ها استفاده درست داشته باشند.


آبشک که از اتفاقات رخ داده در باشگاه نساجی بسیار ناراحت به نظر می‌رسید در ادامه گفت: ما در کل نیم فصل دوم 10 درصد پول گرفتیم. همه جا رفتند و گفتند که این بازیکنان 60 درصد دریافتی داشتند ولی بنشینید قرارداد ما را ببینید. بسیاری از قراردادهای ما کف قرارداد بازیکنان تیم‌های دیگر است. یک سری عیب‌ و نقص‌ها وجود داشت و مدیرعامل سابق باشگاه با دستکاری در قرارداد بازیکنان خیانت بزرگی به ما کردند. موضوعی که اکثر بچه‌ها از آن شکایت و گله دارند اما حالا گذشته و رفته است. درست است که باشگاه از جیب شخصی اداره می‌شود اما مشکلات فراوانی وجود داشت که ما را اذیت کرد. این یک باشگاهی است که فقط هواداران بزرگی دارد. از طرفی آقای حدادیان خیلی به ما کمک کردند و پای حرفی که زد مردانه ایستاد. در این بین آقای صنیعی فر آمدند در نیم فصل فقط و فقط وعده دادند و به هیچ کدام از حرف‌های خود عمل نکردند. این که نمی‌شود در باشگاه هیچ مسئولی را نگذارید و ما بخواهیم مستقیم با مالک در ارتباط باشیم. وقتی تماس می‌گرفتیم اصلا ایشان جواب نمی‌دادند و ما نمی‌دانستیم با چه کسی صحبت کنیم.


هافبک نساجی در ادامه گفت: برای چه آقای نکونام به مشکل خورد؟ درگیر مشکلات ریز و درشت مثل تامین آب معدنی در تمرین یا هتل محل اقامت شب بازی شد. آقا جواد و آقای جلالی مربیان بزرگی هستند که در شان آن‌ها این مسائل نیست. خیلی‌ها دوست نداشتند که نکونام در نساجی بماند و باعث پیشرفت تیم بشود و به همین دلیل اذیت کردند که نماند.


آبشک با اعلام جدایی از نساجی گفت: من خودم به شخصه خیلی اذیت شدم و به خصوص زمان فوت پدرم اصلا من را درک نکردند. مشکلات شخصی زیادی دارم و حالا اولویت من خانواده و به خصوص مادرم است. با این که بهترین سال فوتبالی را کنار هواداران پشت سر گذاشتم اما باید ببینم چه شرایطی پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها