کد خبر : 1613368 | 02 خرداد 1398 ساعت 00:13 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو اسپورتیوا؛ توافق گواردیولا با یوونتوس

فدریکو جنارلی، روزنامه نگار ایتالیایی از رادیو اسپورتیوا، ادعا کرد که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است.

ادعای رادیو اسپورتیوا؛ توافق گواردیولا با یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا که این فصل برای دومین بار پیاپی با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد، به اولین مربی در تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شد که توانست هر سه جام داخلی را در یک فصل فتح کند. هرچند تیم او بار دیگر در لیگ قهرمانان ناکام بود و با شکست مقابل تاتنهام، نتوانست به نیمه نهایی برسد.

گواردیولا به تازگی در واکنش به شایعه جدایی اش از سیتی بعد از سه فصل، اعلام کرد که در این باشگاه خواهد ماند اما بعد از اعلام جدایی مکس آلگری از یووه، بار دیگر این شایعات قوت گرفت و اکنون گفته می شد که دو طرف به توافق نیز دست پیدا کرده اند.

 

1405770

 

یوونتوس که در 8 فصل اخیر، قهرمان بلامنازع سری آ بوده، اکنون به دنبال فتح لیگ قهرمانان است و به همین دلیل گواردیولا را بهترین گزینه برای این هدف می دانند؛ هرچند این مربی اسپانیایی آخرین بار در سال 2011 با بارسا موفق به فتح این جام شده است. اما آخرین قهرمانی یوونتوس در این رقابت ها به سال 1996 برمی گردد و مدیران این باشگاه به شدت به دنبال پایان دادن به این ناکامی هستند.

جنارلی در صفحه تویئترش نوشت:" به نظر می رسد امروز، روز تعیین کننده ای بود. پپ گواردیولا سرمربی جدید یوونتوس خواهد بود- قرارداد چهارساله؛ قرارداد نهایی شده."

این ادعا پس از آن مطرح شده که رسانه های اسپانیایی ادعا کردند گواردیولا در شهر میلان با فابیو پاراتیچی، مدیر یووه، دیدار کرده است.

رسانه ها تصاویری از پاراتیچی منتشر کردند که او در خارج هتل پالاتزو پاریجی، جایی که گواردیولا در حال حاضر اقامت دارد، دیده شده است. این در حالی است که سفر گواردیولا به میلان برای حضور در یک مراسم خیریه اعلام شده است.

دیدگاه‌ها