کد خبر : 1619585 | 02 تیر 1398 ساعت 22:05 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی عجیب جام جهانی بانوان؛

جنجال بزرگ در بازی انگلیس- کامرون؛ VAR نقش اول! (عکس)

مردود اعلام شدن گل تیم ملی کامرون برابر انگلیس با دخالت VAR باعث ایجاد جنجال بزرگی در جام جهانی بانوان شد.

جنجال بزرگ در بازی انگلیس- کامرون؛ VAR نقش اول! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دو تیم انگلیس و کامرون در رقابت های جام جهانی بانوان اتفاق عجیبی رخ داد. انگلیس در اواخر نیمه اول به گل رسید و گرچه گل در ابتدا از سوی کمک داور آفساید تشخیص داده شده و مردود اعلام شد، اما بعد از بازبینی صحنه با VAR، گل سه شیرها که توسط آلن وایت و در شرایطی درست به ثمر رسیده شده بود در نهایت پذیرفته شده و این تصمیم سرآغاز جنجالی بزرگ شد.

 

بازیکنان کامرون که تصمیم داور را قبول نداشتند به شدت به وی اعتراض کرده و به کنار زمین رفتند و حتی اشک برخی از بازیکنان این تیم نیز جاری شد. در بین نیمه برای لحظاتی بازیکنان تیم ملی بانوان کامرون در زمین باقی ماندند و در تونل آنها مدعی شدند فیفا نژادپرست است و به همین دلیل گل بازیکنان انگلیس را سالم اعلام کرده است.

 

گابی لوگان، گزارشگر بی بی سی در این مورد گفت: "ما فقط از خبرنگار خود، جو کری در تونل شنیدیم که اشک های بازیکنان کامرون درآمده و آنها فیفا را به نژادپرستی متهم می کنند. قطعا ما نمی دانیم که بازیکنان کامرون حالا چه کاری انجام می دهند و یا اینکه آیا مسئولان این تیم با فیفا صحبت می کنند یا نه، اما امیدوارم کسی بتواند دلیل این تصمیم گیری را به آنها توضیح دهد، زیرا یک اتفاق بسیار ساده رخ داده است."

 

در آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم ملی کامرون دیرتر از بازیکنان رقیب راهی میدان شدند و در چهره آنها عصبانیت پیدا بود. جالب اینجاست که کامرون در اوایل نیمه دوم به گل رسید اما گل آنها نیز توسط کمک داور آفساید اعلام شد تا تنش بین بازیکنان این تیم افزایش یابد.

 

1414805

 

1414802

 

1414801

 

1414804

 

1414803

 

1414806

 

1414800

دیدگاه‌ها