کد خبر : 1619937 | 04 تیر 1398 ساعت 16:26 | 979 بازدید | 0 دیدگاه

تیتو جاریسا مربی تیم ملی مصر:

صلاح از خستگی مفرطی رنج می‌برد

مربی تیم فوتبال مصر با اشاره به خستگی محمد صلاح می‌گوید او به زمان احتیاج دارد تا تبدیل به همان بازیکن همیشگی شود.

صلاح از خستگی مفرطی رنج می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت‌های آفریقا از روز یک تیرماه در کشور مصر آغازشده است و تا تاریخ 28 تیرماه به اتمام خواهد رسید. این در حالی است که پیش‌ازاین قرار بود این مسابقات به میزبانی کشور کامرون برگزار شود اما فیفا پس از بررسی‌های دقیق زیرساخت‌های لازم، این کشور را برای برگزاری چنین تورنمنتی مناسب ندید.


دیدار افتتاحیه این جام با برگزاری دیدار مصر و زیمباوه برگزار شد که در این دیدار شاگردان خاویرِآگیره موفق شدند با تک‌گل ترزگه اولین سه امتیاز را به‌حساب خودشان واریز کند.


پس‌ازاین دیدار تیتو جاریسا دستیار خاویر آگیره سرمربی تیم فوتبال مصر در خصوص بازی معمولی محمدصلاح ستاره تیم فوتبال لیورپول گفت: «محمد صلاح از خستگی زیادی ناشی از حضور در بازی‌های بی‌شماری رنج می‌برد و در بهترین فرم بدنی‌اش قرار ندارد.»


وی در یک مصاحبه تلویزیونی بعد از پیروزی در دیدار افتتاحیه درباره این سؤال که چرا محمد صلاح به‌عنوان مهاجم هدف به کار گرفته‌شده اظهار داشت: «به‌هرحال این تصمیمی بود که آقای آگیره گرفتند. این دلیل هم به خاطر همان موضوعی بود که گفتم و اینکه صلاح به علت خستگی مفرط توان بازی در پست وینگر را ندارد چون‌که بازی در این پست می‌طلبد که دوندگی زیادی در بازی داشته باشید و این امر فعلاً از عهده محمد صلاح برنمی‌آید.


وی در ادامه با اعلام اینکه صلاح دوباره به فرم همیشگی خود برمی‌گردد افزود: «او از خستگی بعد از دیدار آخر لیورپول هنوز رنج می‌برد و با توجه به اینکه ما به او استراحت بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان دادیم، هنوز نتوانسته خودش را به شرایط ایده آل برساند و نیاز به فرصت بیشتری دارد که تبدیل به همان مهاجم همیشگی شود و ما می دانیم که او توانایی این کار را دارد.»

دیدگاه‌ها