کد خبر : 1623657 | 22 تیر 1398 ساعت 22:52 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال سنگال:

سادیو مانه باید راهی رئال مادرید شود

سایی سک، رئیس فدراسیون فوتبال سنگال معتقد است سادیو مانه باید راهی رئال مادرید شود.

 سادیو مانه باید راهی رئال مادرید شود


به گزارش "ورزش سه"، مدتی قبل اخباری در مورد احتمال انتقال سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی لیورپول به رئال مادرید وجود داشت که البته به نظر می رسد با حضور لوکا یوویچ دیگر منتفی شده است. اما رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و مانه باید روزی راهی این تیم شود.

 

سایی سک گفت: "همه جهان می دانند که سادیو مانه یکی از ده فوتبالیست برتر جهان بوده و او در فصل گذشته لیورپول موفق به کسب دستاوردهای مهمی شده است. مانه در کنار محمد صلاح  و روبرتو فیرمینو فوق العاده بازی می کنند اما این فوتبال است و او در فصل گذشته فاتح لیگ قهرمانان شد و حالا فرصت رفتن به رئال مادرید را دارد.

 

1419218

 

من فکر می کنم رئال مادرید بهترین باشگاه در جهان است. حتی اگر من طرفدار بارسلونا باشم، هنوز هم فکر می کنم که رئال مادرید بهترین تیم جهان است و مانه باید به طور جدی به این انتقال فکر کند.

 

دوران ورزشی یک فوتبالیست بسیار کوتاه است و گاهی اوقات چنین شانسی برای شما به وجود نمی آید اما حالا این موقعیت وجود دارد و من فکر می کنم زیدان به مانه علاقمند است. پس چرا که نه؟ مانه در ساوتهمپتون بازی می کرد و زمانی که فرصتش فراهم شد به لیورپول رفت و چالش خوبی را در انگلیس تجربه کرد. من فکر می کنم مانه با چالش دیگری در کشوری متفاوت نیز خوب کنار می آید."

دیدگاه‌ها