کد خبر : 1624501 | 26 تیر 1398 ساعت 14:35 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناامید و مستاصل از بارسا

نیمار خودش را به 4 باشگاه پیشنهاد داد! (عکس)

نیمار کم کم به این نتیجه می رسد که انتقالش به بارسلونا دشوارتر از حد تصور است و حالا دست به دامان 4 باشگاه بزرگ دیگر شده است.

نیمار خودش را به 4 باشگاه پیشنهاد داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، داستان جدایی نیمار از پی اس جی حالا وارد مرحله جدیدی شده است. ستاره برزیلی تصمیم قطعی خود برای ترک پاریس را گرفته و البته بر این باور است که بهترین مقصد پس از فرار از زندان طلایی پاری سن ژرمن، بارسلونا خواهد بود ولی به نظر می رسد که در واقعیت چنین چیزی ممکن نباشد.

ستاره برزیلی به تدریج بر این باور رسیده است که بازگشت به بارسا غیرمحتمل خواهد بود و به همین دلیل تماس ها با چهار باشگاه بزرگ دیگر اروپایی را شروع کرده است. این باشگاه ها رئال مادرید، یوونتوس، بایرن و منچستریونایتد هستند.

 

 

1420096

 

 

اطرافیان نیمار و وکلای او به این نتیجه رسیده اند که مذاکرات بارسلونا و پی اس جی به سختی ممکن خواهد شد چرا که روابط دو طرف مدت هاست که تیره و تار است. سوای رقابت ورزشی دو باشگاه، آنها در سال های اخیر در نقل و انتقالات درگیری های مستقیم و غیرمستقیم زیادی داشته اند.

زمانی بارسلونا سخت در پی جذب تیاگو سیلوا و مارکینیوش، دو مدافع میانی برزیلی پی اس جی بود و در نهایت موفق به نهایی کردن انتقال آنها نشد. دو سال پیش بارسا بسیار به جذب مارکو وراتی و دی ماریا نزدیک شده بود و در جذب هر دو ناکام ماند و این قضایا خشم سران پی اس جی را باعث شد. آنها برای انتقام گیری نیمار را از چنگ بارسا خارج کردند.

بارسا اخیرا به جذب آدرین رابیو نیز ابراز تمایل کرده بود ولی در نهایت مذاکرات بی نتیجه ماند و ستاره یاغی پی اس جی راهی یوونتوس شد.

ناصر الخلیفی مدیر قطری پی اس جی رابطه حداقلی هم با بارسلونا ندارد و مشکل بتوان تصور کرد که پای میز مذاکره به منظور فروش نیمار به بارسلونا بنشیند.

 

علاوه بر همه اینها بارسلونا با مشکل مالی برای جذب نیمار روبرو است. آبی اناری ها برای جذب دی یونگ و گریزمان 191 میلیون یورو هزینه کرده اند و برای جذب نیمار نیز به حداقل 222 میلیون یورو نیاز است. سران بارسا دو روز پیش یک بسته پیشنهادی به پی اس جی ارائه دادند به این صورت که راکیتیچ و کوتینیو بعلاوه 40 میلیون یورو به ازای در اختیار گرفتن نیمار. پیشنهادی که خیلی زود با پاسخ منفی روبرو شد. 

پی اس جی تحت هیچ شرایطی حاضر به معاوضه بازیکن نیست و برای این باشگاه فقط و فقط پول نقد در ازای نیمار اهمیت دارد. این در حالی است که تنها استراتژی بارسا برای بازگرداندن نیمار، معاوضه بازیکن است.

 

 

1420097

 

 

با این اوصاف نیمار که تحت هر شرایطی قصد جدایی دارد، به دنبال گزینه های دیگر است. رسیدن به این گزینه ها نیز اصلا ساده نخواهد بود. رئال سال هاست که به جذب نیمار فکر می کند ولی این باشگاه نیز در یک ماه گذشته هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده و حالا فقط به فروش بازیکن فکر می کند. بایرن مونیخ هم بارها اعلام کرده است که حاضر به پرداخت مبالغ گزاف و خارج از قاعده برای یک بازیکن نیست. یوونتوس نیز رونالدو را به عنوان رهبر و لیدر در اختیار دارد و بعید است علاقه ای به جذب نیمار داشته باشد. منچستر نیز در لیگ قهرمانان حاضر نیست و یک گزینه معقول به نظر نمی رسد.

به نظر این غائله جدایی نیمار ادامه دار است و شاید تا روز پایانی نقل و انتقالات هم به طول بینجامد.

 

دیدگاه‌ها