کد خبر : 1588339 | 12 بهمن 1397 ساعت 09:49 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

باتشوایی سرانجام کریستال پالاسی شد

میچی باتشوایی، ستاره بلژیکی و مهاجم باشگاه چلسی که نیمه اول فصل جاری را به عنوان یار قرضی در والنسیا سپری کرده بود به قراردادی موقت به تیم کریستال پالاس منتقل شد.

باتشوایی سرانجام کریستال پالاسی شد

به گزارش "ورزش سه"،  میچی باتشوایی، ستاره بلژیکی و مهاجم چلسی که از شروع فصل جاری به صورت قرضی به باشگاه والنسیا ملحق شده بود و اخیرا شایعات زیادی مبنی بر انتقال او به چندین تیم مختلف، در فرصت نقل و انتقالات ژانویه، مطرح شده بود نهایتا به انگلیس بازگشت اما این بار به جای چلسی، با امضای قراردادی موقت به کریستال پالاس ملحق شد.

 

باتشوایی 25ساله که از او به عنوان هدف باشگاه‌های اورتون، وستهام، تاتنهام و رئال بتیس یاد شده بود سرانجام به پالاس پیوست. گفته می‌شود دستمزد درخواستی بالای باتشوایی بعضی از تیمهای خواهان او را منصرف کرده ولی در مورد تاتنهام، واقعیت این است که چلسی برای اینکه حریف مستقیم خود را تقویت نکند از انتقال بواتشوایی به آبی‌های لندن خودداری کرده است.

 

باتشوایی، ملی‌پوش بلژیکی که در سال 2016 با قراردادی 33 میلیون پوندی از مارسی به چلسی پیوست نتوانست در این تیم آنطور که باید و شاید خود را نشان دهد اما در هر صورت، همیشه جایگاه خود را به عنوان فوتبالیستی قابل حفظ کرد.

 

دیدگاه‌ها