کد خبر : 1600604 | 05 فروردين 1398 ساعت 09:55 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: می دانستم گل سوم را دریافت خواهیم کرد!

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، از روندی که منجر به شکست تیمش مقابل آلمان شد صحبت کرد.

کومان: می دانستم گل سوم را دریافت خواهیم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لاله های نارنجی دیشب موفق شدند بازی باخته با دو گل در نیمه اول را در نیمه دوم مقابل ژرمن ها به تساوی بکشانند اما در نهایت گل دقیقه 90 آلمان باعث باخت هلند در خانه برابر رقیب دیرینه شد.

 

1344820

 

رونالد کومان گفت: "ما توپ های زیادی در دیدار مقابل آلمان از دست دادیم و وقتی شما نتوانید در زمین حریف فشار آورده و پرس کنید، جریان بازی در بخش دفاعی ما باز می شود. آنها بازیکنان فوق العاده در خط حمله در اختیار داشتند و ما به آلمان فضای زیادی دادیم.

 

در گل اول فن دایک عملکرد خوبی نداشت و گل دوم آلمان نیز فوق العاده بود اما فراموش نکنید زمانیکه آلمان با یک گل پیش بود ما دو فرصت فوق العاده را توسط رایان بابل از دست دادیم.

 

اما هلند نیمه دوم فوق العاده بازی کرد و ما توانستیم به بازی بازگردیم و تیمی بزرگ مانند آلمان را مجبور به عقب نشینی کنیم. هلند در نیمه دوم با اریسک فراوان بازی کرد و ما در حفظ توپ فوق العاده ظاهر شدیم. در دقایق پایانی به نظر می رسد شانس ما برای زدن گل برتری بیشتر از آلمان باشد اما من در آن لحظات نیز حس می کردم که ممکن است گل سوم را دریافت کنیم و این اتفاق هم در نهایت رخ داد."

دیدگاه‌ها