کد خبر : 1610263 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 19:30 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدال حیثیتی نفت مسجدسلیمان و پیکان زیر سایه رفقای قدیمی

فیروز کریمی - حسین فرکی با طعم تمرهندی!

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته که نقش مهمی در تعیین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول خواهد داشت، بین دو همکلاسی قدیمی برگزار خواهد شد.

فیروز کریمی - حسین فرکی با طعم تمرهندی!

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی هفته پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و در روزی که تیمش در آستانه شکست برابر سپیدرود قرار داشت، با سنگی از سوی هوادارانش که با نشانه گیری اشتباه او را مورد اصابت قرار داده بودند، راهی بیمارستان شد. او اکنون امیدوار است در تهران و برابر پیکان به امتیاز حساس این جدال برابر همکلاسی سابقش دست یابد و شانس بقا را برای مسجدسلیمانی‌‎ها افزایش دهد. هرچند حسین فرکی نیز که در نیم فصل دوم روی نیمکت پیکان حاضر شده، بعد از دو نتیجه موفق طی هفته‌های اخیر، نمی‌خواهد شانس بالانشینی تیمش را به سادگی از دست بدهد و امیدوار است با پیروزی برابر تیم مسجدسلیمان رتبه‌اش را در جدول ارتقا بخشد.


جدال فیروز کریمی و حسین فرکی اما از جهات زیادی جالب توجه خواهد بود. دو سرمربی قدیمی و کارنامه‌دار فوتبال ایران که خاطرات مشترک و جالب توجهی با یکدیگر دارند که از دوران مدرسه ابتدایی شروع شده است. آنها تا کلاس ششم ابتدایی با یکدیگر همکلاسی بودند و بعد از آن برای مدتی راه‌شان از یکدیگر جدا شد. هر دو از پاسی‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند و در دوران فوتبالی نیز تقابل‌های ویژه‌ای روی نیمکت با یکدیگر پشت سر گذاشته‌اند. هرچند این روزها فیروز کریمی برای فرار از سقوط می‌جنگد و در سمت مقابل فرکی نقشه تیمش برای فصل آینده را در ذهن مرور می‌کند.


از تقابل‌های جالب توجهی که دو مربی کنونی با یکدیگر داشته‌اند می‌توان به حضور فیروز کریمی روی نیمکت شاهین بوشهر، ملوان بندرانزلی و ... و فرکی روی نیمکت نفت تهران و سپاهان اشاره کرد.


تقابل این دو نفر البته به صحبت‌های عجیب و غریب در نشست‌های خبری هم منجر شده است. جایی که فیروز کریمی با طبع طنازانه خود باعث شد فرکی هم قالب خشک همیشگی خودش را بشکند و طرفین به افشاگری علیه هم در زمان تحصیل در مدرسه پرداختند.


کریمی در یکی از این نشست‌ها با اشاره به یک خاطره گفت: فرکی قدیمی‌ترین دوست من در لیگ است و شاید قدیمی‌ترین دوستان در لیگ برتر ما دو نفر باشیم که دوستی ما به چهل و چند سال پیش باز می‌گردد. از آن زمان فرکی از من می‌ترسید! روزی در مدرسه او تمرهندی داشت و به من نمی‌داد. زمانی که پشت در کلاس آمد با رو‌اندازی سفید خودم را نشان دادم و او تمرهندی را انداخت و فرار کرد و ما نیز آن تمرهندی را با کمال میل خوردیم. این ترس از همان زمان در وجود فرکی وجود دارد.


فرکی هم وقتی از خبرنگاران شنید که کریمی این حرف را در نشست خبری گفته در عین ناراحتی به خاطر باخت تیمش از اظهارات طنز کریمی به خنده افتاده بود گفت که در دوران تحصیل و در زمان امتحانات به فیروز کریمی تقلب هم داده است تا مرد بذله‌گو و شوخ فوتبال ایران بتواند مدرک تحصیلی‌اش را به موقع دریافت کند!


اکنون این دو بار دیگر روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و حسین فرکی امیدوار است همانند روزی که بعد از نشست خبری فیروز کریمی در جدال با شاهین بوشهر که او را برابر خود ترسو خوانده بود، با پیروزی در این جدال پاسخش را بدهد. هرچند فیروز کریمی نیز برای فرار از سقوط چشم به امتیازات این بازی دوخته است تا جنگ بزرگ همکلاسی‌های قدیمی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات این دیدار محسوب شود و باید دید کدامیک از آنها از این جدال سربلند خارج خواهد شد.

دیدگاه‌ها