کد خبر : 1615060 | 11 خرداد 1398 ساعت 12:55 | 496 بازدید | 0 دیدگاه

خریبین تمایلی به ماندن در الهلال ندارد

مرد سال سابق آسیا آماده چالش جدید

مهاجم سرشناس سوری و مرد سال سابق آسیا با تایید جدایی اش از باشگاه مصری آمادگی خود برای چالشی جدید در فوتبال حرفه ای را به رخ کشید.

مرد سال سابق آسیا آماده چالش جدید

به گزارش "ورزش سه"، با درخواست بازگشت بازیکنان قرضی از سوی الهلالی ها، عمرالخریبین برخلاف میل باطنی مجبور به جدایی از بیرامیدز مصر شد تا دوباره در مسیر بازگشت به ریاض قرار بگیرد.


ستاره سوری که تا چند روز دیگر با کاروان تیم ملی این کشور راهی تهران می شود ساعاتی قبل با انتشار توئیتی جدید از بیرامیدز و مالکان این باشگاه تشکر کرد. در متن این توئیت آمده است:« تشکر ویژه از ترکی آل شیخ همین طور رامون دیاز سرمربی آرژانتینی که در ماه های گذشته حمایت های زیادی از من انجام دادند همین طور تشکر از طرفداران بیرامیدز».


خریبین در این توئیتر به صورت بسته از عدم تمایل خود برای ماندن در الهلال پرده برداشت و مدعی شد آماده چالشی جدید در فوتبال حرفه ای و باشگاهی خود است. این نکته از آن جهت حائز اهمیت محسوب می شود که نام خریبین به عنوان یکی از شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاهی معروف در ایران هم به گوش رسید.


حال باید دید با دستوری که الهلالی ها به این بازیکن دادند تا خود را برای سفر به اردوی تابستانی این باشگاه در اتریش آماده کند، عمرالخریبین در روزها و هفته های آتی چه تصمیمی در قبال آینده خود با این تیم مطرح عربستانی اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها