کد خبر : 1618171 | 27 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

در اقدامی غیرمنتظره؛

پاری سن ژرمن، آماده برای فروش نیمار (عکس)

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، نیمار، ستاره برزیلی خود را به فروش برساند.

پاری سن ژرمن، آماده برای فروش نیمار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازار گمانه‌زنی و شایعه درباره نیمار، ستاره بزرگ برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن همچنان داغ است. در یکی از تازه‌ترین خبرها درباره آینده نیمار در این تیم پاریسی، نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد مدیران ارشد PSG قصد دارند ستاره برزیلی‌شان را به فروش برسانند و اگر پیشنهادی با مبلغ مناسب دریافت کنند با نظر مثبت به آن نگاه خواهند کرد.

 

 

1405501

 

نیمار که همچنان عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن را یدک می‌کشد به ادعای نشریه اکیپ این روزها در PSG از چشم‌ها افتاده و به نظر می‌رسد او فصل آینده در این تیم توپ نخواهد زد مگر اینکه در نهایت پاری سن ژرمن پیشنهاد مالی‌ای که انتظار دارد را دریافت نکند.

 

بر اساس گزارش‌هایی که تا کنون منتشر شده، باشگاه سابق نیمار، بارسلونا و همچنین رئال مادرید به دنبال جذب او هستند ولی مشکل اینجا است که پاری سن ژرمن می‌خواهد در ازای واگذاری نیمار مبلغی بیشتر از 222 میلیون یورویی که در سال 2017 برای خرید او از بارسا پرداخته بود را دریافت کند و این کار انتقال نیمار به هر باشگاه دیگری را بسیار سخت می‌کند. گفته می شود که پینی زاهاوی، ایجنت مشهور به دنبال فرام کردن مقدمات بازگشت نیمار به لالیگا است و از این حیث باید منتظر تابستانی پرهیاهو باشیم.

 

این شایعات در حالی مطرح شده که رئیس باشگاه PSG، ناصر الخلیفی اخیراً اعلام کرد از این پس دیگر رفتار سلبریتی‌وار بازیکنان بزرگ این تیم را تحمل نخواهد کرد.

 

 

1413545

 

دیدگاه‌ها