کد خبر : 1617964 | 26 خرداد 1398 ساعت 11:20 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریچارلیسون: به داوید نرس گفتم به اورتون بیاید

ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون می‌گوید به داوید نرس، پدیده برزیلی آژاکس و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی برزیل توصیه کرده به اورتون منتقل شده و با او همبازی شود.

ریچارلیسون: به داوید نرس گفتم به اورتون بیاید

به گزارش "ورزش سه"، ریچارلیسون، مهاجم برزیلی اورتون که فصل گذشته یکی از بزرگترین ستاره‌های این تیم انگلیسی بود می‌گوید به هم‌تیمی‌اش در تیم ملی برزیل، داوید نرس که فصل درخشانی را در آژاکس پشت سر گذاشته و یکی از پدیده‌های درخشان این تیم بوده توصیه کرده به اورتون منتقل شده و فصل بعد با او همبازی شود.

 

1413309

 

این در حالی است که آژاکس قصد دارد نرس را در این باشگاه هلندی حفظ کند اما بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به شدت به دنبال جذب وینگر برزیلی هستند. گلهای حساس نرس به رئال مادرید و یوونتوس در لیگ قهرمانان او را به بازیکنی پرخواهان تبدیل کرده و گفته می‌شود آرسنال بیش از سایرین برای جذب او برنامه‌ریزی کرده است.

 

اما درحالیکه خبرهایی مبنی بر تلاش اورتون برای جذب داوید نرس هم منتشر شده، ریچارلیسون می‌گوید به نرس توصیه کرده حتما به اورتون منتقل شده و در گودیسون پارک با او همبازی شود.

 

1413307

 

ریچارلیسون بعد از پیروزی برزیل مقابل بولیوی در کوپا آمه‌ریکا به خبرنگاران گفت:" من با داوید نرس درباره انتقالش صحبت کرده‌ام و به او گفتم درهای باشگاه اورتون به رویش باز است و اگر به اورتون بیاید می‌تواند به ما خیلی کمک کند".

 

ستاره برزیلی اورتون در ادامه گفت:" امیدوارم نرس به اورتون بیاید. اگر این اتفاق بیفتد هواداران اورتون از او به گرمی استقبال خواهند کرد. من داوید نرس را از زمانی که با هم در تیم ملی زیر 20سال برزیل بازی می‌کردیم می‌شناسم و با او رابطه خیلی خوب و نزدیکی دارم. واقعا امیدوارم او را در گودیسون پارک ببینم".

 

 

دیدگاه‌ها