کد خبر : 1618678 | 29 خرداد 1398 ساعت 15:13 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقصر اتفاقات هیئت مدیره پرسپولیس است؛

شاهرودی: باید مربی خارجی در سطح برانکو آورده شود

رضا شاهرودی می گوید انتخاب گزینه داخلی برای هدایت پرسپولیس سختی های زیادی برای آن مربی به همراه می آورد.

شاهرودی: باید مربی خارجی در سطح برانکو آورده شود

رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه" در مورد پایان قطعی حضور برانکو در این تیم گفت: خب متاسفانه برانکو رفت؛ او کارنامه بسیار خوبی داشت و محبوبیت خاصی هم میان هواداران و پیشکسوتان باشگاه داشت، که همین ها جدایی اش را سخت تر می کند. به نظرم مقصر این اتفاقات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است؛ اگر پول حاضر بود، چرا یک ماه پیش ندادند؟ برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس زشت است هواداران بیاید و بگویند ما پول بدهیم. اصلا پول نائب قهرمانی آسیا چه شد؟ باید بررسی شود که این پول ها کجا هزینه شده است. مگر می شود چنین چیزی. برانکو در یک سال اخیر اینقدر دروغ شنید که تصمیم گرفت دیگر دروغ نشنود و به تیمی برود که تمرکزش روی کار فنی باشد.

 

شاهرودی در مورد جانشین برانکو تاکید کرد: گزینه بعدی اگر ایرانی باشد، خیلی باید صبور باشد و البته جرات داشته باشد. بعد از سه قهرمانی و یک بار قهرمانی در جام حذفی. به نظرم باید مربی‌ای در سطح برانکو بیاورند. چون خوشبختانه اسکلت تیم هم حفظ شده و شرایط برای مربی بعدی فراهم است و او می تواند بازیکنانی را در اختیار داشته باشد که سال ها کنار هم بوده اند و بازی کرده اند.

 

مربی سابق تیم امید در مورد مطرح شدن نام های ایرانی نظیر قطبی و گل محمدی می گوید: افشین قطبی امتحانش را قبلا پس داده و یحیی گل محمدی هم سال خوبی با پدیده داشته ولی کار بسیار سختی دارند؛ هم در مقابل هواداران و هم پیشکسوتان. من نظرم مربی خارجی خوب در سطح برانکو است، چون مربی ایرانی ممکن است با توجه به شرایطی که وجود دارد، اذیت شود.

 

از شاهرودی در مورد انتقاداتی که این روزها به محسن خلیلی وارد می شود پرسیدیم که او پاسخ داد: هواداران تیم چون محسن خلیلی سنش به آنها نزدیک است، می خواسند او شفاف سازی کند ولی این اتفاق نیفتاد. همان کاری که افشین پیروانی می کرد. من چند بار دیدم با هواداران صحبت می کرد و حتی بعد از باخت استقلال گریه هم کرد. سرپرست به نظرم باید برود توی دل هوادار. پرسپولیس هم تیم مردمی است و در هر چیزی باید هواداران دخالت داشته باشند چون باشگاه هر چه دارد از هواداران است.

 

شاهرودی با اشاره به جایگاه هواداران در تیم و اینکه رضایت آنها چقدر می تواند در بهبود شرایط باشگاه تاثیر داشته باشد، حرف هایش را اینگونه از سر گرفت: باید به صدای هواداران گوش کنند؛ آنها سرمایه های باشگاه هستند. باید مسئولین و وزارت ورزش به هواداران گوش کنند. یک چیزی در مورد هیئت مدیره باشگاه بگویم. هیئت مدیره باید جوان باشد تا انرژی برای کار کردن و فعالیت داشته باشد. من خودم از هیئت مدیره فعلی گلایه دارم؛ این ها مسائل کوچکی هستند ولی یک بار نشده که یک بازی آسیایی دو تا بلیت بگیرند و بفرستند برای پیشکسوتان باشگاه. این کار به باشگاه شخصیت و هویت می دهد. هوادار پرسپولیس با حقوق 600 هزار تومانی از بندرعباس به تهران می آید برای یک بازی و تمام حقوقش را خرج می کند؛ این را باید هیئت مدیره بداند و بفهمد. الان مثلا بلیت افتاده دست فلان لیدر. پس هیئت مدیره چه کاره است؟ محسن خلیلی دوست خودم است ولی باید این موارد را بیان کند. اینطوری که نمی شود. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باشگاه بزرگ هم آدم های بزرگ می خواهد.

 

شاهرودی حرف های پایانی اش را به تشکر از برانکو اختصاص داد و گفت: در یک سال اخیر می دانم چقدر فشار روی برانکو بوده؛ من خودم کاپیتان پرسپولیس بوده ام و این چیزها را می فهمم. در آخر هم تشکر می کنم از برانکو که روزهای خیلی خوبی برای ما رقم زد.

دیدگاه‌ها