کد خبر : 1624637 | 27 تیر 1398 ساعت 11:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماتئوس: سانه می‌تواند ستاره جدید بایرن شود

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ از لروی سانه خواست به بایرن بپیوندد و گفت او می‌تواند ستاره جدید غول باواریایی شود.

ماتئوس: سانه می‌تواند ستاره جدید بایرن شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بایرن مونیخ به صراحت اعلام کرده که امسال تابستان به دنبال جذب لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی است، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ، سانه را تشویق کرد تا به تلاشهای بایرن جواب مثبت بدهد چون به گفته او می‌تواند به ستاره جدید بایرن تبدیل شود.

 

سانه بعد از چند سال حضور موفق در منچسترسیتی، از نیمه دوم فصل گذشته ظاهرا با بی‌مهری گواردیولا روبرو شد و از ماه ژانویه تا پایان فصل گذشته تنها در پنج بازی سیتی به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شد. دیروز هم پپ گواردیولا در یک مصاحبه اعلام کرد که سانه اگر از شرایط خود راضی نیست می‌تواند سیتی را ترک کند.

 

1414693

 

لوتار ماتئوس که خود یکی از ستاره‌های بزرگ بایرن مونیخ بوده می‌گوید شرایط برای انتقال سانه به بایرن مونیخ کاملا مساعد است.

 

ماتئوس در این باره گفت:" من معتقدم بایرن حاضر است برای جذب سانه هر چقدر لازم باشد هزینه کند حتی بیشتر از 80 میلیون یورو. از طرف دیگر سیتی هم برای واگذاری او آماده است. ولی جواب اصلی باید از طرف لروی سانه داده شود. آیا او می‌خواهد به بایرن منتقل شود یا نه".

 

اسطوره فوتبال آلمان در ادامه گفت:" اگر سانه موافقت کند بایرن با سیتی تماس خواهد گرفت. بین مدیران بایرن و گواردیولا رابطه خوبی وجود دارد و من مطمئنم که آنها راهی برای توافق پیدا خواهند کرد".

 

ماتئوس در ادامه اظهاراتش گفت:" به نظر من سانه باید صد در صد به پیشنهاد بایرن جواب مثبت بدهد. او می‌تواند در آلمان به ستاره‌ای بزرگ تبدیل شود. حتی شاید به بزرگترین ستاره فوتبال آلمان در سالهای اخیر تبدیل شود".

 

دیدگاه‌ها