کد خبر : 1513855 | 09 فروردين 1397 ساعت 14:04 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الجزایر در یک قدمی در خروجی

باخت به ایران برای ماجر گران تمام شد

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر در آستانه اخراج از این باشگاه قرار گرفته است.

باخت به ایران برای ماجر گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، قبل از دیدار تدارکاتی ایران و الجزایر که چند روز قبل با برتری شاگردان کارلوس کی روش به پایان رسید، شایعات زیادی درباره اولتیماتوم به رابح ماجر سرمربی تیم آفریقایی مطرح شده بود. حالا بعد از رقم خوردن شکست برابر ایران انتقادها از ماجر بسیار بالا رفته و این مربی در آستانه اخراج قرار گرفته است.


رسانه های مختلفی در الجزایر در این باره گزارش کرده اند که زمان زیادی به پایان کار ماجر در تیم ملی این کشور باقی نمانده و به این مساله اشاره کردند که فقط یک معجزه می تواند او را ماندنی کند.


ماجر به دلیل شکست هایی که با الجزایر به دست آورده، در کشور خودش محبوبیت قبلی را از دست داده است. از این رو جو عمومی فوتبال الجزایر نیز به سود ماجر نیست. او در ماه های گذشته حملات کلامی زیادی به کارشناسان و مربیان سابق تیم ملی الجزایر انجام داده و همچنین با برخی بازیکنان بزرگ این تیم اختلاف هایی داشته که باعث شده به یک مربی منفور در کشورش تبدیل شود.  


رسانه های الجزایری همچنین بر این باور هستند که ماجر در تصمیمات فنی خود نیز اشتباهات زیادی مرتکب شده و از بازیکنان در پست هایی که رغبتی برای بازی کردن در آن ندارند، استفاده کرده تا مجموعه اتفاقات به ضررش تمام شود.


با این شرایط به نظر می رسد ماجر و الجزایر بعد از شکست مقابل ایران به پایان راه نزدیک شده اند و احتمالا مربی دیگری هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها