کد خبر : 1615067 | 11 خرداد 1398 ساعت 13:48 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

داویدز: لیورپول با فن‌دایک قهرمان اروپا است

ادگار داویدز، اسطوره فوتبال هلند با تحسین هموطنش ویرژیل فن‌دایک می‌گوید این ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول و قرمزهای آنفیلد امشب قهرمان چمپیونزلیگ خواهند شد.

داویدز: لیورپول با فن‌دایک قهرمان اروپا است

به گزارش "ورزش سه"، ادگار داویدز، اسطوره فوتبال هلند که در فاصله سالهای 2005 تا 2007 میلادی در تاتنهام بازی کرده به جای دفاع از تیم سابقش، لیورپول را شانس اول قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال می‌داند و می‌گوید قرمزهای آنفیلد با درخشش هموطن او ویرژیل فن‌دایک امشب جام قهرمانی اروپا را بالای سر خواهند برد.

 

1409894

 

ادگار داویدز در آستانه بازی امشب دو تیم انگلیس در فینال لیگ قهرمانان گفت:" تاتنهام می‌تواند برنده شود ولی اگر به بازی‌های امسال لیگ برتر نگاه کنید با من موافق می‌شوید که لیورپول شانس اول قهرمانی است. لیورپولی‌ها خط دفاعی مستحکمی دارند که در زمان حمله فوق‌العاده عالی هستند".

 

ستاره سابق فوتبال هلند در ادامه گفت:" تاتنهام در مقابل آژاکس از سیستم جدیدی استفاده کرد و کارش را عالی انجام داد ولی بعید می‌دانم آن سیستم در فینال به دردشان بخورد. آنها مقابل لیورپول باید خیلی تلاش کنند".

 

1404375

 

داویدز در ادامه به تحسین ویرژیل فن‌دایک، هموطن لیورپولی‌اش پرداخته و گفت:" من عاشق فن‌دایک هستم. او امسال عالی بوده. فن‌دایک موفق شده فشاری که به خاطر عنوان گران‌ترین مدافع دنیا به او وارد می‌شد را تحمل کرده و بهترین بازیکن لیگ برتر شود. امیدوارم ویرژیل به درخشش در لیورپول ادامه دهد و به خصوص در تیم ملی هلند مثل یک ستاره بدرخشد".

 

 

دیدگاه‌ها