کد خبر : 1618917 | 30 خرداد 1398 ساعت 18:50 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنیسور آرژانتینی:

منتقدان مسی درکی از زندگی و فوتبال ندارند

تنیسور آرژانتینی در جریان یک مصاحبه، به انتقاداتی که از لیونل مسی می شود واکنش نشان داد.

منتقدان مسی درکی از زندگی و فوتبال ندارند

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین شروع خوبی در کوپا آمه ریکا نداشته و پس از دو بازی، یک شکست برابر کلمبیا و یک تساوی برابر پاراگوئه به دست آورده و در قعر گروه خود قرار دارد. این دو بازی بهانه ای مجدد به دست منتقدان مسی داده تا بار دیگر عملکرد او در بازی های ملی را زیر سوال ببرند.

 

 

Diego Schwarzman: The biggest Mensch in tennis

 

 

دیگو شوارتزمن، تنیسور آرژانتینی در دفاع از مسی به خبرگزاری EFE گفت:« معتقدم نسبت به سال های گذشته، مردم به درک بهتری از مسی رسیده اند و حالا بیشتر قدر او را می دانند. مردم الان می دانند که مسی چه عشقی به پیراهن آرژانتین دارد. او حالا تحسین کنندگان بیشتری در آرژانتین دارد؛ با این حال هستند کسانی که چشم بسته از او انتقاد می کنند. اینها درک پایینی از ورزش فوتبال و حتی زندگی دارند.»

 

شوارتزمن در مورد عملکرد ضعیف آرژانتین در کوپا آمه ریکا گفت:« ما یک کادر فنی جدید با بازیکنانی جوان داریم که اولین تورنمنت بزرگ و مهم خود را تجربه می کنند. خیلی از بازیکنان، تازه شروع کارشان در تیم ملی است. در بازی اول، کلمبیا به طور واضح تیم بهتر بود و برنده شد ولی برابر پاراگوئه شایسته پیروزی بودیم. معتقدم تیم ملی حمایت مردم را با خود دارد. آنجا دوستان زیادی دارم و برای شان بهترین ها را آرزو می کنم.»

 

 

دیدگاه‌ها