کد خبر : 1612337 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 15:05 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالله‌زاده: آنقدر خوب بودم که مدعیان من را بخواهند

فقط و فقط به خاطر آقا جواد به این تیم آمدم اما...

هافبک خوزستانی نساجی مازندران می‌گوید که طوری در لیگ هجدهم کار کرده است که تیم‌های مدعی به دنبال جذب این بازیکن باشند.

فقط و فقط به خاطر آقا جواد به این تیم آمدم اما...

به گزارش "ورزش سه"  احمد عبدالله‌زاده، یکی از بازیکنانی بود که در نیم فصل اول با جدایی از صنعت نفت آبادان راهی قائمشهر شد تا کارش را از هفته پنجم زیر نظر جواد نکونام پیگیری کند. او در این مدت یکی از مهره‌های ثابت نساجی بود و در نهایت به همراه دیگر یارانش رتبه دهم جدول را به دست آورد تا نتیجه نسبتا خوبی برای اولین فصل لیگ برتری سرخ‌ها رقم بخورد. این بازیکن در گفت و گو با ما علاوه بر رضایتی که از این فصل داشت، گفت: فصل خیلی خوبی بود. شاکله اصلی این تیم را آقا جواد جمع کردند و بازیکنان خوب و با تجربه در هر پست داشتیم. اگر این تیم را برای فصل آینده حفظ کنند با این هوادارانی که داریم مطمئن باشید که سهمیه آسیایی به دست می‌آوریم. ما در خانه هفته اول باختیم که اصلا تیم جمع نشده بود و بازیکنان آمادگی نداشتند. مقابل صنعت نفت هم اتفاقات باعث شد که بازنده باشیم و خیلی خوب بودیم. با این حال غول‌های لیگ برتر را در قائمشهر متوقف کردیم و به راحتی امتیازی ندادیم. البته باید از آقا جواد هم تشکر کنم. وقتی در صنعت نفت حضور داشتم ایشان با بنده صحبت کردند و انرژی فراوانی دادند که به این تیم منتقل شوم. من در تیم ملی کنار آقا جواد بودم و زیر نظر ایشان کار کردم و به همین دلیل آمدم تا با کمک او رتبه خوبی به دست آوریم. متاسفانه خیلی از مسابقات را در دقایق پایانی از دست دادیم. اما از مالکان باشگاه خواهش می‌کنم که به داد تیم برسند. با این همه مشکلات اقتصادی 60 درصد از قرارداد ما پرداخت شده اما بخش بزرگی از آن باقی مانده است. آقایان حدادیان و صنیعی فر کاش فکری کنند تا هواداران به آن چیزی که واقعا لایقش هستند برسند.

 

وی در ادامه گفت: نیم فصل اول با اینکه آقا جواد سرمربی بودند و از ایشان شناخت داشتند از ناحیه داوری خیلی اذیت شدیم. آفسایدهای بی دلیل، خطا مشکوک و مردود کردن گل‌های ما به اشتباه همه و همه دلیلی شد تا نساجی لطمه بخورد. با این حال همه تیم‌ها ضرر دیده‌اند اما نساجی در رتبه اول یا دوم تیم‌های آسیب دیده قرار دارد.

 

عبدالله زاده حضور مجید جلالی در این تیم را مثبت دانست و گفت: آقا مجید هم تلاش بسیار زیادی انجام دادند و نتیجه خوبی همراه با ایشان به دست آمد. اما باید بگویم که دو مربی نتایج خوبی داشتند. نیم فصل اول سخت تر بود و من و گولیسیانی تازه از هفته پنجم به تیم اضافه شدیم و ترکیب کامل نبود. هر دو مربی زحمت زیادی کشیدند و خیلی خوب هستند اما تمرینات آقا جواد به روز و همه چیز اوکی بود. این تیم تازه اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد و نکونام با توجه به تجربه‌ای که داشت روحیه بازیکنان را بالا نگه داشت تا ضرری از این بابت به وجود نیاید.

 

هافبک خوزستانی نساجی هم‌چنین با اشاره به مشکلات مالی و کمبود امکانات تیمش گفت: امکانات برای سال اول بد نبود. با توجه به این مشکلات بسیار زیاد است اما برای ما همه چیز خوب بود. مالکان تلاش خود را انجام دادند. ولی یک سری معضلات است که باید حل شود. قرارداد من در نفت خیلی بود اما آن را رها کردم و به اینجا آمدم و توقع داشتم که همه آن را پرداخت کنند اما بخش زیادی از آن باقی مانده است.

 

وی احتمال ماندنش در نساجی را کم دانست و گفت: قرارداد من تمام شده است.هواداران لطف داشتند و در برد و باخت ما را تشویق کردند و هیچ جور نمی‌شود آن را وصف کرد. اما مشکلات زیادی وجود دارد. باید ببینم که چه کسی سرمربی می‌شود و چه بازیکنانی می‌آیند. اما به گونه‌ای کار کردم که از عملکردم راضی باشم تا تیم‌های مدعی به دنبال بنده باشند. دیگر هدف من ترانسفر شدن است که به دنبال آن هستم. با برخی از تیم‌ها به صورت شفاهی صحبت کردم اما هنوز هیچ چیز قطعی و رسمی نشده است.

 

عبدالله زاده در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. از آقای جواد نکونام ممنون هستم و فوتبالم را مدیون ایشان هستم. ان شالله که نساجی را آن بالا همیشه ببینم و چه باشم و چه نباشم از این اتفاق خیلی خوشحال هستم.

دیدگاه‌ها