کد خبر : 1609620 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 09:16 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاکر: بازیکنان به بهانه مصدومیت از بازی فرار می کنند

خشم سرمربی الزورا در آستانه مصاف با ذوب آهن

سرمربی الزورا عراق با به زبان آوردن حقایقی تلخ از اتفاقات اردوی این تیم به مرد جنجالی فوتبال این کشور در آستانه رویارویی با ذوب آهن ایران تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، الزورا به عنوان اولین نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا بعد از سال ها وارد این تورنمنت معتبر شد. انتظارات از قهرمان عراق تا جایی بالا بود که کسب چند نتیجه بد از جمله شکست خانگی برابر النصر عربستان اوضاع را برای مربی مطرح و بومی این تیم دشوار کرد.


با اوج گیری انتقادات از شرایط الزورا، حکیم شاکر در آستانه رویارویی حساس و سرنوشت ساز با ذوب آهن در روز پنجم مرحله گروهی با به زبان آوردن حقایقی تلخ و عجیب از اردوی تیم، جنجالی بزرگ در فوتبال باشگاهی عراق به راه انداخت که این موضوع به رسانه های سایر کشورهای عرب زبان حاشیه خلیج فارس نیز کشیده شد.


حکیم شاکر در دفاع از عملکرد خود به عنوان سرمربی الزورا گفت:« شاید بسیاری بدون این که از اتفاقات داخل تیم آگاه باشند این گونه انتقاد و حمله می کنند در حالی که باید جای من باشید و بعد تصمیم بگیرید که چه کاری باید انجام شود. شاید برای شما جالب باشد بدانید که برخی ستاره های الزورا برای فرار از بازی کردن برای تیم، خود را به مصدومیت می زنند و کاری هم از من ساخته نیست».


این اعتراف عجیب آن هم در آستانه رویارویی با ذوب آهن حسابی نگاه ها به حکیم شاکر و بازیکنان سرشناس الزورا را تغییر داد. اتفاقی که بی ارتباط با مشکلات مالی حاکم بر این باشگاه عراقی نیست چون بنا به ادعای رسانه های بغداد، نزدیک به چند ماه از حقوق و مزایای بازیکنان این تیم به تعویق افتاده است.

 

1403682

دیدگاه‌ها