کد خبر : 1610544 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 14:01 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: ما پاک هستیم و برای برد می‌جنگیم

سرمربی پیکان در آستانه دیدار هفته بیست و نهم برابر نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

فرکی: ما پاک هستیم و برای برد می‌جنگیم

به گزارش ورزش سه، فرکی درباره شرایط تیمش گفت: ایام ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم. بازی از نگاه من یکی از بازی های مهم است. اولویت تیم ما این است که دوست داریم که بهترین بازی و کیفیت را ارائه کنیم. دیداری که سرنوشت بقا و سپیدرود و نفت مسجد سلیمان است. ما نگاه مان به عملکرد خودمان است و قطعا برای پیروزی بازی می‌کنیم تا جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: از این نوع بازی تجربه زیادی دارم. چه برای صعود و چه قهرمانی و وضعیت جدول را درک می‌کنم و به دنبال یک بازی قدرتمند و جوانمردانه هستیم و برابر معشیت الهی هم تسلیم هستیم.

 

فرکی در پاسخ به اینکه برابر نفت به بازیکنان جوانش بازی می دهد  گفت: این را در بازی فردا خواهید دید. اینکه ارنج چیست. ما به دنبال  رتبه تک رقمی در جدول خواهیم بود و به کار خودمان فکر میکنیم و قطعا به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

 

 

وی درباره برنامه اش برای فصل آینده گفت: ما هم مثل باقی تیم ها در پایان فصل به دنبال اهداف خواهیم بود. بخشی از آن به ما مربوط است که دنبال میکنیم. بخشی دیگر به تیم و بازیکنان مربوط است که چه تصمیمی خواهند گرفت. باید تا سوت پایان فصل بمانیم و بعد از آن مجموعه پیکان، کادرفنی و بازیکنان به دنبال شرایط خوبی خواهند بود. ما به دنبال این خواهیم بود تا با سیاست گذاری باشگاه در بودجه و اهداف فصل کار را دنبال کنیم.

 

فرکی درباره بحث شرط بندی در فوتبال گفت: من خودم آدم مثبتی هستم و نگاهم به اتفاقات مثبت است و جنبه منفی کار را در نظر ندارم. مجموعه ما سالم و خوشنام در فوتبال است. بازیکنان و مجموعه طی این سال ها هیچ حواشی نداشت و دوست داریم برنده باشیم و نگاه ها را به سمت خودمان بکشانیم. ما سالم کار میکنیم و ابتدای هفته هم پیش از این بازی من تذکرات لازم را به بازیکنان دادم و حتی آنها را از مصاحبه منع کردم. بازیکنان من سالم هستند و برای پیروزی می‌جنگند. برای ما باز عرض میکنم که عملکرد خودمان مهم است و تمام تلاش ما برای پیروزی است.

 

فرکی درباره شرایط تیم امید گفت: در  حال حاضر من با مربی ایرانی موافق هستم. زمان کمی وجود دارد و مربی خارجی زمانبر است و حضور یک مربی داخلی می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها