کد خبر : 1616639 | 19 خرداد 1398 ساعت 17:51 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

تکدیب علاقه بارسلونا به جذب اسطوره ایتالیایی

جان لوئیجی بوفون اسطوره ایتالیایی، در نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا نخواهد رفت.

تکدیب علاقه بارسلونا به جذب اسطوره ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز پیش که رسماً اعلام شد جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان کارکشته ایتالیایی بعد از یک فصل حضور در پاری سن ژرمن از این باشگاه جدا شده است، بحث و گمانه‌زنی درباره آینده او داغ بوده است. یکی از مهم‌ترین شایعاتی که درباره آینده بوفون مطرح بوده احتمال بازنشستگی او است. اما بعد از انتشار این اخبار، اکثر منابع خبری اشاره کردند که به نظر نمی‌رسد بوفون برای آویختن دستکش‌هایش آماده باشد.

دو روز پیش چند منبع معتبر ایتالیایی مدعی شدند که باشگاه بارسلونا قصد دارد بوفون را به نوکمپ منتقل کرده و از او به عنوان دروازه‌بان دوم بلوگرانا، پشت سر مارک آندره تراشتگن استفاده کند.

 

 

1388449

 

 

اکنون اما نشریه موندودپورتیوو با رد این خبر، به نقل از یکی از مسئولان باشگاه بارسلونا نوشته است که این باشگاه هیچ تصمیمی برای جذب بوفون 41 ساله ندارد.

خبر تمایل بارسلونا به جذب بوفون را اولین بار دو خبرنگار ایتالیایی که یکی از آنها برای شبکه اسکای ایتالیا فعالیت می‌کند، منتشر کردند اما یک منبع در باشگاه بارسلونا این خبر را کاملاً بی‌اساس دانسته و تأکید کرده که هیچ تماسی میان طرفین صورت نگرفته است.

 

آخرین اخبار درباره آینده بوفون حاکی از آن است که او در شرف بازگشت به تیم فوتبال پارما قرار دارد، جایی که در فاصله سال‌های 1995 تا 2001 بازی می‌کرد.

با توجه به ابراز تمایل یاسپر سیلسن، دروازه‌بان ذخیره هلندی بارسلونا برای جدایی از این تیم، ارنستو والورده، سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها به دنبال یک دروازه‌بان ذخیره جدید است.

دیدگاه‌ها