کد خبر : 1623580 | 22 تیر 1398 ساعت 17:35 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

رابسون:

یونایتد به این دلیل می تواند به سیتی برسد

برایان رابسون اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است تیم محبوبش در فصل آتی می تواند رقیب جدی سیتی برای قهرمانی باشد.

یونایتد به این دلیل می تواند به سیتی برسد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دو سال متوالی است که قهرمان لیگ برتر می شود. فصل گذشته شاگردان پپ گواردیولا با تنها یک امتیاز بیشتر از لیورپول و کسب 98 امتیاز قهرمان شدند و قطعا فصل بعد نیز مدعی جدی قهرمانی خواهند بود.

این در شرایطی است که رقیب همشهری آنها یعنی منچستریونایتد، فصل را با 32 امتیاز کمتر و در رده ششم به اتمام برد. شیاطین سرخ قصد دارند تیمی قدرتمندتر برای فصل بعد روانه میادین کنند.

 

 

1419145

 

 

برایان رابسون(اسطوره یونایتد) بر این عقیده است که سیتی غیرقابل مهار نخواهد بود و یونایتد می تواند شانس قهرمانی باشد. 

او به وبسایت گل گفت:« همیشه شانس برای گرفتن تیمی که به تازگی قهرمان لیگ شده وجود دارد. به عقیده من، جدایی ونسان کمپانی(پس از 11 سال بازی برای سیتی راهی اندرلخت بلژیک شد) از سیتی که یک رهبر مقتدر در رختکن بود، می تواند در روند سیتی برای فصل بعد تاثیرگذار باشد. باید دید سیتی چگونه این فقدان را جبران خواهد کرد.

همچنین باید دید سیتی فصل را چگونه شروع خواهد کرد. اگر آنها بردهای متوالی کسب کنند، رفته رفته صاحب اعتماد به نفس بیشتری خواهند شد. سیتی بدون شک توانایی این را دارد تا برای سومین فصل متوالی قهرمان شود ولی قطعا می توان به این تیم رسید.»

 

رابسون ادامه داد:« سیتی دو فصل فوق العاده را سپری کرده و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد ولی کمپانی یک رهبر بزرگ بود که الان دیگر در این تیم نیست. این یک ضایعه بزرگ خواهد بود. در هر صورت سیتی حریفی دشوار برای هر تیمی است و فصل قبل فاصله امتیازی زیادی با ما ایجاد کرد. یونایتد باید این فاصله را جبران کند و خودش را بالا بکشد. این در توان سولسشر و شاگردانش است.»

 

دیدگاه‌ها