کد خبر : 1622904 | 19 تیر 1398 ساعت 12:37 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مغز متفکر والیبال ایران از سیه‌نا جدا می‌شود؟

کاپیتان معروف در سرزمین اژدهای زرد

به گفته مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه کاپیتان تیم ملی والیبال ایران احتمالا به لیگ چین منتقل می شود.

کاپیتان معروف در سرزمین اژدهای زرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در هفته های اخیر تعدادی از ملی پوشان والیبال ایران مثل فرهاد قائمی، سیدمحمد موسوی و شهرام محمودی با شهرداری ارومیه برای فصل آینده لیگ برتر به توافق رسیدند، شایعاتی هم مبنی بر مذاکره مسئولان این باشگاه با سعید معروف شنیده می شد.


معروف که خودش اهل ارومیه است و در جریان برگزاری هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ در ارومیه به شدت از سوی هواداران تشویق شد، فصل گذشته در تیم سیه نای ایتالیا حضور داشت.


پیمان رضایی، مدیرعامل شهرداری ارومیه با رد این شایعات به "ورزش سه" گفت: «آنطور که من می دانم سعید معروف قرار است برای فصل بعدی به لیگ چین برود و به همین دلیل امکان جذب این بازیکن توسط باشگاه وجود نداشت.»


این ادعا در حالی از سوی مدیرعامل شهرداری ارومیه مطرح شده که قرارداد معروف با باشگاه سیه نا ۲ ساله بوده و او برای جدایی از این تیم ایتالیایی نیاز به رضایت نامه دارد.


فعلا که معروف همراه با تیم ملی والیبال در آمریکا به سر می برد و تمرکزش روی مرحله نهایی لیگ ملت های ۲۰۱۹ است. باید دید او بالاخره چه زمانی تصمیم خود را برای فصل آینده می گیرد و آیا موضوع انتقال کاپیتان باتجربه والیبال ایران به چین جدی است یا خیر.

دیدگاه‌ها