کد خبر : 1610800 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 18:40 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید توخل؛ بازوبند کاپیتانی به نیمار نمی رسد

توماس توخل، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن تاکید کرد که بازوبند کاپیتانی تیمش را برای فصل بعد به نیمار نخواهد داد.

تاکید توخل؛ بازوبند کاپیتانی به نیمار نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در فصل دوم حضورش در پاری ‌سن‌ ژرمن هم نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او هم به خاطر مصدومیت و هم به خاطر محرومیت، بازی‌های زیادی را برای تیم پاریسی از دست داد. خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی این بازیکن از پاری ‌سن‌ ژرمن به گوش می‌رسد.

بعضی از هواداران پاری ‌سن‌ ژرمن برای متقاعد کردن نیمار، پیشنهاد داده اند که بازوبند کاپیتانی به این بازیکن داده شود؛ اما توماس توخل چنین چیزی را رد کرد.

 

 

1404133

 

 

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن درباره احتمال دادن بازوبند به نیمار، گفت‌:«  نیمار فاکتورهای که مارکینیوش و تیاگو سیلوا و یا جان لوئیجی بوفون برای کاپیتانی دارند، ندارد. او بازیکنی است که می‌تواند با مهارت‌های فردی خود تیم را در کارهای هجومی کمک کند. من از کاپیتانی مارکینیوش و تیاگو سیلوا رضایت دارم و نمی‌خواهم بازوبند را از آنها بگیرم.»

 

توخل در مورد محرومیت نیمار در دیدارهای باقی مانده فصل گفت:« باید این محرومیت را قبول کرد و چاره‌ای نداریم.

 

 

1388449

 

 

آینده بوفون:« ما دو دروازه‌بان بسیار خوب در اختیار داریم. در فصل جاری مجبور بودیم که از سیستم چرخشی در خط دروازه استفاده کنیم اما من برای فصل بعد چنین برنامه‌ای ندارم. پست دروازه بسیار حساس است و می‌خواهم از یک دروازه‌بان ثابت استفاده کنم اما هنوز تصمیم نهایی خودم را در این باره نگرفته‌ام که کدام دروازه‌بان در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها