کد خبر : 1611067 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:20 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: ما فصل آینده قوی‌تر خواهیم بود

پپ گواردیولا درحالیکه تیمش منچسترسیتی در آستانه فتح سه جام در فصل جاری قرار دارد می‌گوید سیتی در فصل آینده قوی‌تر از امسال خواهد بود.

گواردیولا: ما فصل آینده قوی‌تر خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا امسال یکی از قوی‌ترین تیمهای انگلیسی بوده و بخت زیادی برای فتح سه جام در پایان فصل دارد. شاگردان پپ امروز در آخرین بازی خود در لیگ برتر در حالی به مصاف برایتون می‌روند که در صورت پیروزی در این بازی قهرمانی‌شان در این لیگ را قطعی خواهند کرد. ولی پپ می‌گوید با وجود موفقیت امسال سیتی، انتظار دارد این تیم فصل آینده با قدرت بیشتری وارد رقابتها شود.

 

گواردیولا در این باره گفت:" من مطمئنم ما فصل آینده از این هم قوی‌تر خواهیم بود. ما قوی‌تر خواهیم بود. ما تیم بهتری خواهیم بود".

 

1401774

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" ما امسال متوجه شدیم که می‌خواهیم نسبت به فصل گذشته سریعتر بازی کنیم. البته الگوهای خودمان را تغییر زیادی ندادیم و سبک بازی مورد نظرمان را حفظ کردیم و برای همین است که بازیکنان سیتی اینقدر راحت کار می‌کنند".

 

گواردیولا در ادامه گفت:" به اعتقاد من، ما امسال به مراتب بهتر از فصل قبل حمله می‌کنیم. تیمهای دیگر وقتی مقابل ما قرار می‌گیرند به شدت جلوی دروازه‌شان تجمع می‌کنند و تراکم خیلی خیلی زیادی در یک سوم دفاعی بوجود می‌آورند یعنی عملا هر 11 بازیکن‌شان را درون محوطه جریمه جمع می‌کنند. ما با این وجود به آنها حمله می‌کنیم، در ضد حمله‌های زیادی تسلیم نمی‌شویم، در ضربات ایستگاهی برنامه داریم و خیلی خوب دفاع می‌کنیم".

 

پپ در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" به خصوص در لیگ برتر یک تیم باید کم فراز و نشیب باشد. ما در چمپیونزلیگ کمی آسیب‌پذیرتر بودیم و این از یک طرف به کیفیت رقبا برمی‌گشت و از طرف دیگر به تنشی که به ما وارد می‌شد چون از ما انتظار زیادی برای موفقیت می‌رفت".

 

دیدگاه‌ها