کد خبر : 1612268 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 10:46 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکار بزرگ باشگاه کینگدائو هووانگای

یحیی توره هم به لیگ چین رسید(عکس)

باشگاه های چینی در ادامه ریخت و پاش های کلان خود برای خرید ستاره های سرشناس فوتبال دنیا این دفعه سراغ بازیکنی سرشناس از ساحل عاج رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره هافبک بلندقامت و سرشناس ساحل عاج که طرفداران طی یک دهه گذشته شاهد درخشش او با پیراهن بارسلونا و من سیتی بودند بعد از دوران نه چندان خوب در بازگشت به المپیاکوس یونان این دفعه در آخرین قرارداد حرفه ای خود به باشگاهی در لیگ چین پیوست تا برای سه سال در سرزمین اژدهای سرخ بازی کند.


باشگاه کینگدائو هووانگای با انتشار تصویری از یحیی توره از امضای قرارداد سه ساله با این ستاره سرشناس خبر داد. توره که پیش از این گفته می شد با یکی از باشگاه های حاشیه خلیج فارس به توافق رسیده است وقتی پیشنهاد وسوسه کننده چینی ها را دریافت کرد تصمیم گرفت سفری به پشت دیوار معروف چین داشته باشد تا چالشی جدید را در آخرین سال های فوتبالش پشت سر بگذارد.


پیش از این نیز چینی ها ریخت و پاش های کلانی برای خرید ستاره های بزرگ داشتند از جمله گراتزیانو پله ایتالیایی، اسکار و هالک برزیلی، کارلوس توز آرژانتینی و ... از همین رو یحیی توره هم با قراردادی چند میلیون یورویی سر از شهر هووانگای در شمال غربی چین در آورد.

 

1406809

دیدگاه‌ها