کد خبر : 1603258 | 19 فروردين 1398 ساعت 11:41 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری خانواده کاپیتان واتفورد با هواداران ولوز

حراست ورزشگاه ومبلی اعلام کرد درباره درگیری بین هواداران ولوز و خانواده تروی دینی، کاپیتان واتفورد، در جریان مسابقه دیروز دو تیم در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس تحقیق خواهد کرد.

درگیری خانواده کاپیتان واتفورد با هواداران ولوز

به گزارش "ورزش سه"،  در رسانه‌های انگلیس گزارشهایی منتشر شده که نشان می‌دهد دیروز در جریان بازی حساس و دراماتیک دو تیم واتفورد و ولوز در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس، که در نهایت با پیروزی 3-2 واتفورد و صعود این تیم به فینال جام حذفی به پایان رسید، در سکوهای ورزشگاه بین هواداران باشگاه ولوز و خانواده تروی دینی،  کاپیتان واتفورد، درگیری‌هایی اتفاق افتاده.

 

1396183

 

دینی در وقتهای اضافه بعد از 90 دقیقه یک پنالتی را برای واتفورد به گل تبدیل کرد تا بازی به وقتهای اضافه کشیده شود و واتفورد درحالی که ابتدا 2-0 از حریف عقب افتاده بود سرانجام با نتیجه 3-2 پیروز شود.

 

در یکی دیگر از حوادث جنجالی این بازی، تروی دینی بعد از بازی ضمن تمسخر استفاده رائول خیمنز، ستاره مکزیکی ولوز، از یک نقاب سنتی مکزیکی بعد از زدن گل دوم تیمش به واتفورد، گفت اگر در جریان بازی متوجه استفاده خیمنز از این نقاب در جریان شادی بعد از گلش می‌شده، حتما با او درگیر می‌شده. دینی به خبرنگاران گفت، اگر آن صحنه را می‌دیدم به او می‌گفتم تو بازنده‌ای، چه با نقاب و چه بدون نقاب.

 

1396184

 

از سوی دیگر بعد از انتشار گزارشهایی که نشان می‌دهد خانواده تروی دینی که برای دیدن بازی در جایگاه ورزشگاه ومبلی حضور داشته‌اند با هواداران ولوز درگیر شده‌اند، حراست ورزشگاه اعلام کرده با بررسی فیلمهای دوربین‌های مداربسته، تحقیقات مفصلی درباره این حادثه انجام داده و نتایج را به مراجع ذی‌ربط اعلام خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها