کد خبر : 1611013 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 11:00 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پپ: چک کردن نتیجه بازی لیورپول ممنوع!

منچسترسیتی امروز در خانه برایتون به مصاف این تیم می‌رود و اگر پیروز شود برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

پپ: چک کردن نتیجه بازی لیورپول ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و لیورپول، تیمهای اول و دوم جدول در دو بازی همزمان به مصاف رقبای خود می‌روند تا تکلیف قهرمان این فصل در آخرین هفته لیگ مشخص شود. منچسترسیتی در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از لیورپول صدرنشین است و بنابراین در صورت پیروزی مقابل برایتون قهرمانی‌اش را فارغ از نتیجه لیورپول قطعی می‌کند. اما پپ گواردیولا سرمربی سیتی به کادر فنی و کارکنان باشگاه گفته که در زمان بازی امروز حق ندارند نتیجه بازی لیورپول را چک کنند.

 

1405351

 

روزنامه سان به نقل یکی از منابع نزدیک به باشگاه سیتی نوشت:" پپ خیلی روشن و واضح دستورش را ابلاغ کرده و گفته نمی‌خواهد بداند که لیورپول دارد چکار می‌کند. پپ می‌خواهد همه فقط روی کار خودشان تمرکز کنند تا تیم، بازی مقابل برایتون را با پیروزی پشت سر بگذارد. گواردیولا خیلی صریح و تحکم‌آمیز به همه اعضای تیم گفت که در جریان بازی با برایتون درباره لیورپول حرف نمی‌زنیم".

 

1405352

 

در ادامه نقل‌قول روزنامه سان از این منبع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی چنین آمده:" گواردیولا برای لیورپول احترام خیلی زیادی قائل است ولی قهرمانی امسال بدون شک متعلق به سیتی است. پپ می‌گوید اگر همه کارشان را درست انجام دهند نتیجه بازی لیورپول بی‌اهمیت می‌شود. پپ شخصاً تمرکز خیلی بالایی دارد و از همه بازیکنان و کادر فنی‌اش هم می‌خواهد مثل او با تمرکز وارد این بازی پایانی شوند".

 

دیدگاه‌ها