کد خبر : 1600703 | 05 فروردين 1398 ساعت 20:36 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

دله آلی: انگلیس می تواند بهترین تیم جهان باشد

دله آلی، ستاره تاتنهام، تاکید کرد که تیم ملی انگلیس می خواهد به بهترین تیم دنیا تبدیل شود و معتقد است که به کمک هم تیمی هایش می تواند این را به واقعیت تبدیل کنند.

دله آلی: انگلیس می تواند بهترین تیم جهان باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های خوب در جام جهانی و رسیدن به جمع 4 تیم پایانی، سه شیرها در لیگ ملت های اروپا نیز با پشت سر گذاشتن اسپانیا و کرواسی، به نیمه نهایی رسیدند.

دله آلی که یکی از ستاره های تیم گرت ساوتگیت محسوب می شود، به میرر گفت:" ما می خواهیم به تیم شماره یک دنیا تبدیل شویم و برای رسیدن به این هدف، باید در هر رقابتی حضور داشته باشید و در هر دیدار خود را اثبات کنید.

ما بی تردید باور داریم که می توانیم بهترین تیم دنیا باشیم. واضح است که هر کسی نظر خود را دارد اما ما کار خودمان را می کنیم تا به این هدف برسیم. می دانیم راهی طولانی در پیش داریم و باید کار زیادی انجام بدهیم اما معتقدیم که در مسیر صحیح قرار داریم.

در لیگ ملت های اروپا تیم های خیلی خوبی حضور داشتند. به گروه ما نگاه کنید (اسپانیا و کرواسی) و ببینید که چقدر دشوار بود. برای ما هیجان انگیز است که برای کسب یک جام دیگر تلاش کنیم.

ما منتظریم، به خوبی آماده می شویم، ابتدا روی بازی های مقدماتی یورو 2020 تمرکز داریم و وقتی زمان آن برسد، به خوبی برای لیگ ملت ها آماده می شویم. از زمانی که گرت ساوتگیت آمده، ما ثابت کرده ایم که می توانیم تیم های بزرگ را شکست بدهیم و همه می توانند ببینند مسیری که در آن قرار داریم، هیجان انگیز است.

ما جام جهانی فوق العاده ای داشتیم اما مهم بود که پس از آن نشان بدهیم آن یک اتفاق نبود. ما تیم خوبی هستیم و فکر می کنم ما این را نشان داده ایم و چند تیم خوب را شکست دادیم.

ما باید خودمان را به چالش بکشیم. ما نمی توانیم متوقف شویم و فکر می کنم سرمربی هم قصد ندارد چنین اجازه ای به ما بدهد."

دیدگاه‌ها